۱

برکناری مجری معروف پس از انتقاد از رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۰
برکناری مجری معروف پس از انتقاد از رژیم صهیونیستی
به نقل از هاآرتص، "جیم کلانسی" مجری با سابقه شبکه خبری سی‌ان‌ان روز جمعه و یک هفته پس از انتشار یک سری توئیت‌ در بحث درباره حادثه شارلی ابدو که طی آن طرفداران اسرائیل را مسخره کرده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نه سی‌ان‌ان و نه خود کلانسی توضیحی درباره علت استعفایش اعلام کرده این در حالی است که کلانسی برای ۳۴ سال است که در سی‌ان‌ان فعالیت داشته است.

اگر چه پست‌های توئیتر کلانسی فقط تا روز پنجشنبه بر روی صفحه وی بوده اما متن این توئیت‌ها در چندین سایت دیگر منتشر شده است.

روز ۷ ژانویه، کلانسی توئیتی را منتشر کرد که در آن استدلال کرد کاریکاتوری که توسط مجله شارلی ابدوی فرانسوی منتشر شده، اهانتی به پیامبر اسلام نکرده است.

وی در توئیت خود نوشت: کاریکاتور هرگز تمسخری به پیامبر نداشته است، آنها ترسوهایی را مسخره کرده‌اند که چگونه تلاش داشتند تا جملات وی را تحریف کنند. توجه کنید.

کلانسی در توئیتی دیگر نوشت: صداهای طرفدار اسرائیل تلاش دارند تا ما را متقاعد کند که کاریکاتورها واقعا ضد مسلمانان بوده است.

وی در توئیت دیگری که به مشاجره با طرفداران اسرائیل پرداخته بود، آنها را افراد لنگ توصیف کرده بود.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۳۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.