۱

علت خرابی پله برقی‌های ایران چیست؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
فرید کورس با بیان این‌که تولید‌کنندگان پله برقی در جهان بسیار کم هستند، اظهار کرد: چین تامین‌کننده عمده پله‌برقی در جهان است.

وی در پاسخ به دلایل خرابی پله برقی‌ها به ویژه در اماکن پرتردد مانند ایستگاه‌های مترو گفت: شرکت‌هایی که در ایران در این حوزه فعالیت می‌کنند به امر کیفیت توجه چندانی ندارند که همین امر موجب نارضایتی مردم از پله‌ برقی‌ها شده است.

کورس ادامه داد: پله‌ برقی‌ها برای دو کار در محیط بسته و محیط باز طراحی می‌شوند که در ایران به این امر توجه نمی‌شود و همین موضوع موجب خرابی بسیاری از پله‌برقی‌ها در سطح شهر شده است، چرا که در پله برقی‌هایی که باید از محیط بسته استفاده شوند در محیط باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در مورد خدمات پله برقی در ایران ادامه داد: در ایران اغلب از پله برقی‌های با کیفیت استفاده نمی‌شود و عمدتا از شرکت های بی‌کیفیت خریداری می‌شوند بنابراین خرابی‌های زیادی را به بار می‌آورند.

رییس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با بیان اینکه در ایران متخصص نصب و راه اندازی و سرویس پله برقی وجود دارد،گفت: از نظر تولید و مونتاژ گام‌های اساسی در این امر برداشته نشده است.
مرجع : دیده بان
کد مطلب : ۲۳۲۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.