آتش سوزی گسترده یک رستوران در تهران

ایسنا , 29 دی 1393 ساعت 13:30

ملکی با بیان اینکه در پشت بام نیز اعدادی میز و صندلی قرار داشت که شعله‌ور شده بود، گفت: آتش نشانان بلافاصله از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغار کردند و سرانجام پس از حدود دو ساعت شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.


سید جلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۲:۰۲ دقیقه بامداد حادثه حریق یک رستوران در خیابان ولیعصر روبروی خیابان جام جم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت:‌ محل حادثه ساختمانی دو طبقه به مساحت ۴۰۰ مترمربع و کانون آن نیز آشپزخانه رستوران در طبقه دوم بود و زمانی که آتش‌نشانان در محل حاضر شدند مشاهده شد که محل حادثه کاملا شعله‌ور است و آتش از داکت‌ها به پشت بام نیز سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت:‌ عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۴:۲۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.


کد مطلب: 23400

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/23400/آتش-سوزی-گسترده-یک-رستوران-تهران

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir