۱

اعتراض اماراتی‌ها به داور ژاپنی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
تیم ملی فوتبال امارات در دیدار آخر خود در مرحله گروهی برابر ایران تن به شکست داد و نتوانست به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد. اماراتی‌ها که در دیدار برابر ایران بازی را واگذار کرده‌اند به دنبال بهانه گرفتن هستند و داور ژاپنی را باعث شکست تیم خود در این دیدار می دانند.

مهدی علی سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داور بازی پرداخت. چند بازیکن امارات هم داور ژاپنی را شایسته این دیدار نداستند. یوسف سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات هم از داور بازی انتقاد کرد. او پس از بازی در گفت و گویی تلویزیونی اینگونه سخن گفت: تیم داوری ژاپنی ضعیف کار کرد. دیدار ایران برابر امارات دیدار حساس و بزرگی بود و باید کمیته داوران کنفدارسیون فوتبال آسیا بهتر تصمیم می گرفت.

او ادامه داد: درست است که در این دیدار شکست خوردیم اما حذف نشده‌ایم و اعتماد به نفس ما بالاست. آماده‌ایم تا بدون ترس برابر ژاپن و یا هر تیمی دیگری بازی کنیم. تیم ملی ما تنها به پیروزی فکر می‌کند. شکست برابر ایران باعث می شود تا در دیدار آینده خود با جنگندگی بیشتری بازی کنیم. بازیکنان باید این شکست را فراموش کنند و در دیدار آینده جبران کنند.

پیش از این هم حمدان کمالی بازیکن اماراتی اینگونه اعتراض خود را به داوری بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در انتخاب داوران منطقی تصمیم گیری کند. داور بازی عملکرد خوبی نداشت.

مهدی علی سرمربی امارات هم این‌گونه اعتراض خود را بیان کرد: داور بازی من را به خشم آورد. او به سود ایران سوت می زد و قضاوت تحریک کننده‌ای داشت.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۳۴۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.