۲

اوباما: تحریم علیه ایران را وتو می‌کنم!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
اوباما: تحریم علیه ایران را وتو می‌کنم!
اوباما گفت: پانزده سال از قرن جدید گذشته است؛ قرنی که برای آمریکا با ترور و بحران مالی همراه بود ولی اکنون آمریکا بهتر از هر کشور دیگری از بحران اقتصادی خارج شده، صنایع آمریکا سریع‌تر و بهتر از هر کشور دیگری از بحران اقصادی خارج شده است و ورق برای ما برگشته است.

 

وی افزود: شش سال پیش ما در تاریک‌ترین روزهای بحران اقتصادی بودیم ولی در آن زمان من در همین‌جا قول دادم که بار دیگر فرصت های شغلی را در آمریکا ایجاد کنیم زیرا به توان شما مردم آمریکا باور داشتم. امروز آمریکا بیشترین فرصت شغلی، بیشترین استفاده از انرژی های پاک و بیشترین تولید نفت را دارد و وابستگی ما به نفت خارجی به مراتب کمتر شده است.

اوباما تصریح کرد: ما باور داریم که قانونگذاری نیز باید با احتیاط بیشتری صورت بگیرد تا از بروز بحران های دیگری در آینده جلوگیری شود. اکنون ما شاهد کاهش کسر بودجه و افزایش فرصت های شغلی برای مردم آمریکا از جمله تحصیل کردگان هستیم.

 

رییس‌جمهوری آمریکا بار دیگر با اشاره به اهمیت مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت که تحریم‌های کنگره علیه تهران را که می‌تواند به شکست دیپلماسی منجر شود، وتو خواهد کرد.

مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۳۶۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.