۱

تعرض به زنان تنها، توسط مرد شیطان صفت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
اين مرد جناياتش را از اوايل آذرماه شروع كرد اما پس از مدتي‌، درحالي‌كه ۳زن تنها را قرباني نقشه شومش كرده بود، دست از فعاليت برداشت تا آب‌ها از آسياب بيفتد. او چند هفته بعد وقتي مطمئن شد كه پليس ردي از وي به‌دست نياورده است، شامگاه يكشنبه ۲۸دي‌ماه، فعاليتش را از سر گرفت و اين بار به سراغ خانه‌اي در منطقه پنج‌تن مشهد رفت.

مرد جوان از تير چراغ برق بالا رفت و به پشت‌بام خانه ويلايي رسيد. پس از كمي جست‌وجو و زيرنظر گرفتن حياط مطمئن شد كه زن جواني در خانه تنهاست و تصميم گرفت نقشه‌اش را عملي كند. مرد از پله‌ها پايين رفت اما پيش از اينكه زن جوان را غافلگير كند، او متوجه وي شد و شروع به سر و صدا كرد. فرياد كمك‌خواهي زن جوان خيلي زود همسايه‌ها را باخبر كرد. آنها به سرعت با پليس تماس گرفتند و به سمت خانه همسايه رفتند تا به زن جوان كمك كنند. مرد شيطان‌صفت كه وحشت كرده بود، طعمه‌اش را رها كرد و از همان راهي كه آمده بود، فرار كرد. در همين هنگام بود كه مأموران كلانتري گلشهر مشهد نيز سر رسيدند و جست‌وجو براي دستگيري مرد ناشناس را شروع كردند.

آنها از ۲‌ماه قبل، از اين اقدامات مجرمانه مرد شيطان‌صفت آگاه بودند و به همين دليل وقتي نخستين تماس مردمي را دريافت كردند با سرعت خود را به محل حادثه رساندند تا اين مرد را دستگير كنند. زن جوان وحشت‌ كرده و هنوز در شوك بود. تنها چيزي كه توانست به مأموران بگويد مشخصات ظاهري مهاجم بود و اينكه او به پشت‌بام گريخته است. مأموران ماجرا را به مركز گزارش كردند و با حضور تيم‌هاي كمكي، تمامي خانه‌هاي اطراف مورد جست‌وجو قرار گرفت. اين جست‌وجوها دقايقي به طول انجاميد تا اينكه در نهايت مرد شيطان‌صفت درحالي‌كه در حياط خانه يكي از همسايه‌ها مخفي شده بود، به دام پليس افتاد. متهم جواني ۲۰ساله است كه پس از دستگيري به ورود مخفيانه به خانه‌ها و آزار و اذيت ۳زن جوان اعتراف كرد.

او گفت: هوا كه تاريك مي‌شد، به سراغ‌ خانه‌هاي ويلايي مي‌رفتم. خود را به پشت بام مي‌رساندم و داخل خانه را ديد مي‌زدم تا مطمئن شوم طعمه‌هايم در خانه تنها هستند. اگر در خانه كسي نبود، وارد آنجا مي‌شدم و دست به سرقت لوازم باارزش مي‌زدم. اگر هم يك زن تنها در خانه بود، او را غافلگير مي‌كردم و با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار مي‌دادم. من از آذرماه اين كار را شروع كردم اما بعد از مدتي احساس كردم كه پليس در تعقيبم است.

براي همين بيشتر از يك‌ماه از اين كار دست كشيدم و دوباره قصد داشتم فعاليتم را شروع كنم كه دستگير شدم. هر چند جوان ۲۰ساله به آزار و اذيت ۳زن و سرقت از ۷خانه اعتراف كرد اما اين همه جرايم او نبود. سردار بهمن اميري‌مقدم، رئيس پليس خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه اين مرد مدتي قبل نيز چوپاني را گروگان گرفته و بعد از اينكه گوسفندان او را دزديده بود، وي را رها كرده بود. به گفته وي، بازجويي از اين مرد ادامه دارد و كساني كه قرباني نقشه‌ شوم او شده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به پليس مشهد از او شكايت كنند.
مرجع : روزنامه همشهری
کد مطلب : ۲۳۶۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.