۱

تاکید سردار جعفری بر ادامه جهاد در راه وحدت دنیای اسلام

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
تاکید سردار جعفری بر ادامه جهاد در راه وحدت دنیای اسلام
وی با بیان اینکه خداوند متعال توفیق جهاد را در راه خودش به ما عنایت کرده است، افزود: سردار شهید الله‌دادی در دفاع از امت اسلامی و در مرز کشور دوست و برادر خودمان سوریه در تلاش به منظور برقراری امنیت در این کشور بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این حضور و جهاد نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف والای انقلاب اسلامی است و پیروزی قدس و محقق شدن شعارها و وعده‌های امام راحل(ره) را نوید می دهد.

سردار جعفری ادامه داد: این اقدام مقدس و زیبا بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به وعده‌های الهی‌ای که قرآن و امام راحل به ما داده بودند برسیم.

وی با بیان اینکه شهید الله‌دادی به دنبال شهادت در راه خدا و امت اسلامی بود، گفت: این شهید بزرگوار عمر خودش را در عرصه‌های مختلف در پاسداری از انقلاب اسلامی گذراند و به دنبال پیدا کردن راهی برای شهادت و جهاد در راه خدا بود که در این میان با پیشنهادی که از طرف نیروی قدس شد با استقبال بی‌نظیر به سمت لبنان و سوریه رفت.

فرمانده کل سپاه گفت: این شهید بزرگوار از اخلاق و روحیات پاسداری مثال‌زدنی ویژه‌ای برخوردار بود و ما باید اخلاق و روحیات این شهید را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم پاسداری صادقانه و ایمان صادقانه از رکن اصلی پاسداران است.

سردار جعفری با اشاره به حادثه‌ای که منجر به شهادت این شهید بزرگوار و تعدادی از نیروهای حزب‌الله شد گفت: پیام این شهادت‌ها و حوادث برای دوستان و دشمنان ما این است که بدانند این مسیر متوقف نخواهد شد و همواره این راه تا آزادی قدس شریف و محو شدن این لکه ننگین در منطقه مسلمان‌نشین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهید الله‌دادی برای جهاد هجرت کرد، افزود: این شهید بزرگوار لحظه‌ای در انجام وظیفه خود در این مسیر پرخطر کوتاهی نکرد و جهادی خالصانه برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی داشت که ما باید از این ویژگی‌های اخلاقی او درس بگیریم.

سردار جعفری فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا امنیت در نظام جمهوری اسلامی با بالاترین کیفیت برقرار است، افزود: مرزهای جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان از امنیت کامل برخوردار است و انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران اسلامی با عزت در حال پیشروی است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۳۷۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.