۰

علی پروین: صلاح نمی‌دانم کی‌روش بماند

تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
علی پروین: صلاح نمی‌دانم کی‌روش بماند
علی پروین درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عراق و حذف از جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: متاسفانه تیم ملی ایران در همه بازی‌ها چه جلوی آرژانتین و چه مقابل بحرین به میدان برود با یک سیستم‌ بازی می‌کند و همیشه با یک فوروارد به زمین می‌رود. آخر مگر می‌شود جلوی قطر، بحرین و امارات با یک سیستم‌ بازی کنیم و در مقابل عراق نیز با همان سبک بازی را اداره کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: در این بازی هر موقع از حریف عقب افتادیم، بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و به دروازه‌ی عراق هجوم بردند، اما همین که گل می‌زدند باز به عقب می‌کشیدند و کار تدافعی را در دستور کار قرار می‌دادند. به نظر من کی‌روش به دنبال گل نخوردن در این بازی‌ها بود. ترس کی‌روش باعث شد که در این بازی بازنده شویم و علی‌رغم تمام شایستگی‌هایمان مقابل تیمی مانند عراق شکست بخوریم و از گردونه رقابت‌ها حذف شویم. حق عراق نبود که در این بازی پیروز شود، اما تاکتیک نامناسب مقابل این تیم و ترسو بودن باعث شد که در نهایت شکست بخوریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، افزود: البته این باخت چیزی از ارزش‌های بچه ها کم نکرد. وقتی من به کارلوس کی‌روش انتقاد کردم ۱۰ تا روزنامه‌ به من هجوم آوردند که چرا این حرف‌ها را می‌زنی؟ خب حالا آخرش را ببینید که چه بر سر تیم ملی ایران آمد.

وی درباره تدارکات ضعیف تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا نیز، تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال با این همه دبدبه و کب کبه نمی‌تواند خرج تیم ملی ایران را بدهد و هدایتی باید به بازیکنان تیم ملی ایران پاداش بدهد. پس فدراسیون فوتبال چه می‌کند؟ چرا فدراسیون و وزارتخانه پول نمی‌آورند تا خرج تیم ملی ایران کنند؟ این درست نیست که تیمی که این همه هوادار دارد و افتخارات زیادی را در آسیا به دست آورده است، کس دیگری هزینه آن را بدهد. به خدا مردم منتظر بودند با شکست تیم ملی عراق به خیابان ها بریزند و شادی کنند، اما با این پاداش دادن‌ها و تدارکات ضعیف مشخص می‌شود که کار به اینجا کشیده می‌شود.

پروین خاطر نشان کرد: تنها کاری که بلدیم این بود که کی‌روش تیم را به آفریقای جنوبی ببرد و در آنجا اردو برگزار کند. من نمی‌دانم در آفریقای جنوبی چه خبر است که این قدر اصرار داشتیم که تیم به آنجا برود.

وی در پایان درباره نظر خود مبنی بر ادامه کار با کارلوس کی‌روش، گفت: صلاح نمی‌دانم کی‌روش دیگر سرمربی تیم ملی ایران باقی بماند ما این همه پولی که به او می‌دهیم می‌توانیم عملکرد بهتر از این‌ها داشته باشیم، به اعتقاد من یک مربی خوب ایرانی را بیاوریم و تیم ملی ایران را به دستش بدهیم. مطمئنا نتایج بهتری نیز خواهیم گرفت.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۴۰۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.