۰

تصمیمات داور بی احترامی به هواداران بود

تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
مهدی محمدنبی با اشاره به مراحل آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا گفت: فدراسیون فوتبال جهت حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با وجود همه سختی‌هایی که وجود داشت در این مدت کارها را به خوبی پیش برد و اردوهای خوبی را هم برگزار کرده بود تا تیم ملی بتواند به عنوان تیم نخست آسیا با آمادگی کامل در مسابقات ظاهر شود.

وی اضافه کرد: در این مدت تمام رسانه‌های استرالیایی از تیم ملی ایران تحلیل مثبتی داشتند و با توجه به اینکه تیم کشورمان سرگروه شده بود از آن به عنوان یک پای فینال یاد کرده بودند. از طرفی حضور تماشاگران پرشمار ایرانی هم باعث شده بود تا در بخش اسپانسر به کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک شود.

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در سه بازی ابتدایی ۹ امتیاز کرده بودیم و جای تعجب داشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا چطور از همان داور دیدار ایران برابر بحرین در این مسابقه استفاده کرد. چگونه است داوری که علیه سرمربی ایران گزارش کرده بود برای این مسابقه هم انتخاب شد؟

نبی در این باره همچنین گفت: در چگونگی انتخاب داور و چیدمان داوری عدالت اجرا نشده است. حقایق این بازی نیز برای همه کسانی که در ورزشگاه بودند و میلیون ها نفر که از تلویزیون بازی را دیدند کاملا مشخص است. تصمیمات داور علیه ایران علاوه بر بی عدالتی، بی احترامی به هواداران ایران و حتی رسانه‌ها بود. من باز هم این سوال را می پرسم که چگونه این داور را برای بازی ایران و عراق در نظر گرفته بودند؟

وی تصریح کرد: ما در خصوص این داور شکایت خود را به AFC ارسال می کنیم تا وی را محروم کنند. کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب این داور باشد. حتی اگر نیاز باشد برای رسیدگی این موضوع با رئیس یا دبیر کل AFC ملاقات خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون ایران ضمن قدردانی از ایرانیان مقیم استرالیا به خاطر حمایت از تیم ملی گفت: آنها در این مدت سنگ تمام گذاشتند. همین جا هم از همه ایرانیان سراسر جهان عذرخواهی می کنم اگرچه این بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد، می توانستیم برنده بازی باشیم.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۴۰۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.