۴

عذرخواهی ایرانی های جو زده بعد از حمله به پیج بنجامین ویلیامز اشتباهی!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۷
عذرخواهی ایرانی های جو زده بعد از حمله به پیج بنجامین ویلیامز اشتباهی!
هواداران ایرانی که به شدت از قضاوت داور استرالیایی ناراضی بودند، مانند تمام اتفاقات گذشته که لیونل مسی و ... از آن باخبر هستند به سمت صفحات شخصی بنجامین ویلیامز هجوم آوردند و با کامنت‌ها و ... خود از شرمندگی داور نگون‎بخت در آمدند. البته در این میان بودند ایرانی‌هایی که پروفایل بنجامین اصلی را اشتباه یافتند و به جای داور استرالیایی به سراغ همنام او در مریلندز آمریکا رفتند تا او را شگفت زده کنند.


بنجامین ویلیامز استرالیایی مقیم آمریکا در این باره گفت: برایم اول شگفت آور بود که با این هجم از پیام از سوی ایرانی‌ها روبرو شدم. در ادامه برایم کمی جنبه شوخی و فان گرفت و البته باید اقرار کنم در انتها خیلی ترسیدم! 
وی ادامه داد: آنها مرا تهدید می کردند و می گفتند امشب به راحتی نمی‌توانی بخوابی و من متوجه منظور آنها نمی‌شدم و شدت تهدید در پیام‌ها به سمتی رفت که آنها اعلام کردند مراقب پشت سرم باشم تا مورد هدف قرار نگیرم.
البته امروز آنها متوجه اشتباه خود شدند و پیام‌های زیادی بابت عذرخواهی از رفتار روز گذشته دریافت کردم. آنها اعلام کردند مرا با داور استرالیایی همنام خودم اشتباه کردند و بابت رفتارشان عذرخواهی کردند. 
ویلیامز  تقلبی در مورد نظرش در مورد ایرانی‌ها هم گفت: من شاید 4-5 دوست ایرانی داشته باشم و احترام زیادی برای آنها قائلم و رفتار ناشایستی از آنها ندیده‌ام. این یک اشتباه به خاطر همنامی ما بود و همانطور که گفتم بیشتر شبیه یک شوخی بود.
مرجع : خبر آنلاین
کد مطلب : ۲۴۲۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.