۱

فرزاد فرزین، جایگزین پاشایی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
فرزاد فرزین، جایگزین پاشایی
اين کنسرت شنبه شب در سالن مجلل john basset teather در تورنتو با استقبال علاقمندان مرتضي پاشايي و فرزاد فرزين برگزار شد و مصطفي پاشايي به نمايندگي از خانواده پاشايي خود را به اين برنامه رساند.

کريس الکساندر وزير مهاجرت کانادا در اين برنامه از مرتضي پاشايي و جايگاه منحصر به فرد آثارش نزد همه ايرانيان و دوستداران موسيقي پاپ ايران زمين قدر داني کرد و مصطفي پاشايي به نيابت از مرتضي تقدير ويژه دولت فدرال کانادا را دريافت کرد و در سخناني از شاهرخ بحرالعلومي و پرشيا فيلم تشکر کرد که محبت بي دريغ خود را معطوف بر گزاري با شکوه آخرين کنسرت مرتضي کردند.وي ادامه داد: مرتضي گفته بود حتي اگر بتوانم با ويلچر خودم را به اين برنامه خواهم رساند و آقاي بحرالعلومي پس از فوت مرتضي اين برنامه را لغو نکرد و فرزاد فرزين عزيز پرچم مرتضي و موسيقي ايران را در احتزاز نگه داشت جا دارد از رفيق ديرينه مرتضي تشکر کنم .

در قسمت اول برنامه صداي مرتضي پاشايي ترانه نگران مني را با فرزاد فرزين همراهي کرد که لحظات متفاوتي را در سالن ايجاد کرد و موجب همراهي همه حاضران شد.
در بخش ديگر برنامه وزير مهاجرت و شهروندي کانادا از فرزاد فرزين و زايا سليمان نيز قدرداني کرد.

شاهرخ بحرالعلومي مدير عامل پرشيا فيلم در سخنان خود با ذکر خاطره اي از مرتضي پاشايي و شب هاي بستري بودن وي در بيمارستان، جاي مهدي کرد مدير برنامه هاي مرتضي را خالي و از همراهي وي قدرداني کرد.

بحرالعلومي در پايان از شخص وزير، معاونت هنري وزارت ارشاد و و متوليان موسيقي کشور براي رقم خوردن برگي متفاوت در تاريخ موسيقي ايرانياي مهاجر در خارج کشور قدرداني کرد و ياد آور شد سرزمين اسطوره پرور ايران در همه بخش‌ها اسطوره‌هاي بي‌مانندي دارد که در دامان ايران عزيز پرورش يافته‌اند و همچون مرتضي با عزت به آسمان رفتند .
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۴۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.