۱

وزارت کشور سعودی از نقشه حمله تروریستی در عربستان خبر داد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۳
وزارت کشور سعودی از نقشه حمله تروریستی در عربستان خبر داد
روزنامه واشنگتن پست آمریکا به نقل از سرتیپ منصور الترکی سخنگوی وزارت کشور عربستان نوشت: "تروریست ها عربستان را هدف قرار می دهند و می خواهند عملیات تروریستی بسیار بزرگی را در این کشور اجرا کنند".

وی افزود: مسئولان سعودی پیش بینی حملات بیشتری را دارند؛ خواه از طرف حدود ۲۲۰۰ نفری که برای جنگیدن در کنار داعش در سوریه یا عراق (به این کشورها) رفته‌اند یا از طرف دیگرانی که از مرزهای عربستان بویژه مرزهای ۶۰۰ مایلی با عراق که اکثرا صحرای خالی است، (به عربستان) نفوذ کرده‌اند.

واشنگتن پست با اشاره به سلطنت رسیدن سلمان در عربستان در پی مرگ اخیر عبدالله بن عبدالعزیز شاه این کشور نوشت: تاکنون هیچ پادشاه سعودی نبوده است که مثل سلمان در میان چنین وضعیت ناآرام منطقه‌ای، بر کرسی سلطنت تکیه بزند.

به نوشته این روزنامه با تداوم جنگ در سوریه و افزایش تنش ها با ایران، عربستان با فروپاشی دولت ملی در یمن از سمت مرزهای جنوبی خود و عناصر مسلح داعش - که بر صحرای عراق در نزدیک مرزهای شمالی عربستان کنترل دارند- تهدید می شود.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۴۶۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.