۱

استعفای دبیرکل فدراسیون فوتبال قبل از برکناری!

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
استعفای دبیرکل فدراسیون فوتبال قبل از برکناری!
در ادامه روند سریالی برکناری ها در فدراسیون فوتبال در شرایطی که نوبت به دبیرکل رسیده بود، مهدی محمد نبی پیش دستی کرده و با انتشار بیانیه ای استعفای خود را اعلام کرد.

متن این بیانیه که در اختیار رسانه ها قرار گرفته به شرح زیر است:

جناب کفاشیان ریاست محترم فدراسیون فوتبال، مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون فوتبال سپری کرده‌اید که قطعا شرح آن مفصل است.

خوشبختانه با حمایت به موقع وزیر محترم تلاش‌های مجدانه جنابعالی در روزهای گذشته نیز شاهد رضایت اکثریت مردم عزیزمان از عملکرد مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده‌ایم و خدا را شاکرم به سهم خود در این فرصت داده شده انجام وظیفه نمودیم.

رضا به رضای خدای سبحان هستم، امروز روزی در تقدیرم آمده و با کناره‌گیری از سمت دبیرکل فدراسیون، ادامه خدمت و امانتداری برای دیگر دوستان باقی به تکلیف رقم خورده است که انشاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

در خاتمه عرایضم از تمام همکاران ارجمندم در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، آکادمی ملی فوتبال، هیأت فوتبال استان‌ها، باشگاه‌های کشور، اتحادیه فوتبال و به ویژه پیشکسوتان بزرگوار و همچنین رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌کنم.
بحث کنار گذاشتن نبی و انتخاب اسدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از مدت ها قبل مطرح بود و روز گذشته نیز کفاشیان از قطعی شدن جدایی نبی خبر داد.
مرجع : نامه نیوز
کد مطلب : ۲۵۱۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.