۱

نگرانی کنگره و نتانیاهو درباره مذاکرات مشابه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
نگرانی کنگره و نتانیاهو درباره مذاکرات مشابه است
سناتور «کلی آیوت»، نماینده جمهوری‌خواه ایالت نیوهمپشایر روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت کنگره آمریکا نگرانی‌های مشابهی با اسرائیل درباره مذاکرات هسته‌ای ایران دارد.

وی در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: «فکر می‌کنم نمایندگان هر دو حزب کنگره نگرانی‌های مشابهی با نخست‌وزیر (اسرائیل) درباره مذاکرات جاری با ایران دارند.»

سناتور آیوت این بیانات را در پاسخ به سوالی درباره تنش‌های اخیر دولت آمریکا و جمهوری‌خواهان مطرح کرد. این تنش‌ها در روزهای گذشته بعد از آن‌که جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بدون هماهنگی با کاخ سفید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برای سخنرانی در کنگره دعوت کرد، شدت گرفت.

خانم آیوت که عضو کمیته نیروهای مسلح سنا است در بخش دیگری از این گفت‌وگو به درخواست‌های برخی از قانونگذاران همکارش اشاره کرد که خواستار نقش‌آفرینی کنگره در هر گونه توافق هسته‌ای با ایران هستند.

وی در این باره گفت: «کنگره می‌خواهد در این توافق هسته‌ای حرفی برای گفتن داشته باشد چون در هر دو سوی این جریان، بسیاری از این بابت نگرانند که ما توافقی قوی و قابل راستی‌آزمایی داشته باشیم که بتواند واقعاً به برنامه هسته‌ای ایران پایان دهد.»
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۵۷۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.