۰

خداحافظی با گوگل تاک

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۴
خداحافظی با گوگل تاک
شاید اگر شما هم از روزهای قدیم اینترنت، شروع به کارکردن با این پدیده عصر مدرن کرده‌اید با نام‌های نوستالژیکی مانند گوگل تاک و یاهو مسنجر به‌خوبی آشنا باشید، یاهو مسنجر با کمترین تغییرات ظاهری به کارکرد خود ادامه می‌دهد ولی گوگل پس از مدتی برای ساخت سیستم جدیدی برای جایگزینی گوگل تاک اقدام کرد که این سیستم هنگ آوتز نام گرفت ولی بازهم به‌صورت همزمان استفاده از گوگل تاک ادامه داشت تا اینکه این شرکت اعلام کرد که به‌صورت رسمی روز ۱۶ فوریه برابر با ۲۷ بهمن ماه، روز پایان کار این برنامه خواهد بود.


این موضوع در قالب یک پیام به تمامی کاربران گوگل تاک فرستاده خواهد شد و به این ترتیب به‌صورت اجباری باید با این سیستم قدیمی و نوستالژیک خداحافظی کرده و به سوی نسل جدید آن یعنی هنگ آوتز مهاجرت کنید. البته هنگ آوتز از نظر امنیت و سرعت و علاوه بر آن چند پلتفرمه بودن، به مراتب از گوگل تاک برتر است و با مهاجرت به این سیستم خواهید توانست بر روی پلتفرم‌های همراه و دسکتاپ‌ها به‌صورت همزمان از این سیستم نیرومند استفاده کنید.
شایان ذکر است که استفاده از هنگ آوتز کاملا رایگان بوده و هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت و تمامی امکاناتی که در گوگل تاک به آن‌ها دسترسی داشتید در هنگ آوتز نیز وجود دارند. به سادگی با یک جستجو در اینترنت می‌توانید این سیستم را بر روی کامپیوتر خانگی خود نصب کنید و برای تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی نیز این برنامه به‌صورت پیش‌فرض در امکانات این سیستم‌عامل وجود خواهد داشت.
مرجع : جام حم
کد مطلب : ۲۶۱۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.