۰

همهٔ حاشیه‌های سفر روحانی به اصفهان!

تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
ظهر روز دوشنبه ۱۳ بهمن، یک فروند هواپیمای سبک با دو سرنشین از فرودگاه رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که ۳۵ دقیقه بعد از پرواز، ارتباط آن با مرکز کنترل فرودگاه قطع شد.

اندکی پس از این رویداد، ستاد مدیریت بحران در استان‌های مازندران و گیلان تشکیل شد و نیروها در دو حوزه خشکی شامل جنگل و کوهستان و حوزه آبی در دریا، ساماندهی شدند.

با پیدا شدن یکی از چرخ‌های هواپیما در فاصله ۹ کیلومتری از فرودگاه رامسر که به تور صیادان تنکابن افتاد فرضیه سقوط هواپیما در آب به نتیجه رسید.

در ۱۴ بهمن، محل دقیق سقوط هواپیما که تقریبا در محل پیدا شدن یکی از چرخ‌های هواپیما بود، مشخص شد و جست‌وجوها برای یافتن سرنشینان این هواپیمای کوچک، در دریا شدت گرفت.

روز گذشته نیز یکی از صندلی‌های هواپیما و کابشن خلبان در فاصله ۱۳ کیلومتری از فرودگاه رامسر پیدا شد و امروز نیز تکه‌های دیگری از صندلی سرنشینان توسط غواص‌ها از آب بیرون کشیده شد اما در حالی‌که جست‌وجو برای یافتن هدف اصلی یعنی دو سرنشین مفقود شده به روز پنجم رسیده است اما هنوز اثری از آنها نیست.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران و مسئول هدایت عملیات جست‌وجوی سرنشینان هواپیمای تفریحی آموزشی رامسر، دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، گفت: امروز نیز تلاش برای یافتن سرنشینان این هواپیما نتیجه‌ای در بر نداشت.

رستم زرودی اظهار کرد: روز گذشته، دریا آرام اما مه‌آلود بود و امروز شاهد آسمانی صاف اما دریایی مواج بودیم که اندکی از توان نیروهای جست‌وجو را کاهش داد.

وی ادامه داد: عملیات جست‌وجو در روز چهارم نیز به کار خود پایان داد و امیدواریم فردا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تعدادی از نیروها همچنان در کنار ساحل هستند تا اگر احیانا با چیز جدیدی برخورد کردند، به مسئولان گزارش دهند.

وی در پایان گفت: ۳۰ شناور، دو بالگرد و بیش از ۲۰۰ نفر در عملیات جست‌وجوی سرنشینان هواپیمای تک موتوره رامسر شرکت دارند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۶۱۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.