۱

کاپیتان تیم امید استقلالی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کاپیتان تیم امید استقلالی شد
بهنام برزای برای دو سال پیراهن تیم استقلال را به تن خواهد کرد.کاپیتان تیم امید که سابقه بازی در تیم های نفت آبادان و راه آهن را دارد امروز با استقلالی ها به توافق رسید و قراردادی دو سال و نیمه را با آبی ها امضا کرد.

برزای یکی از پدیده های تیم ملی جوانان دوره اکبری محمدی است که ۲ سال قبل در بازی های جوانان آسیا اولیگ گل ایران در آن تورنمنت را به ژاپن زد. او که اولین بار درحالی که در پست دفاع وسط برای تیم جوانان نفت آبادان در لیگ جوانان دسته اول باشگاه های کشور در اردبیل به چشم اعضای کادرفنی وقت تیم ملی جوانان آمد و به اردو دعوت شد. این پسر آبادانی سرعتی ، خیلی زود برای بازی در پست هافبک مهاجم انتخاب شد و در اردوی ایتالیای آن تیم توانست نظر آریگو ساچی را به خود جلب کند. پدر فوتبال نوین ایتالیا در پایان بازی تیم ملی جوانان با تیم ایتالیا برزای ، جهانبخش و سردار آزمون را استعدادهایی معرفی کرد که می توانند در لیگ سری آ ایتالیا بازی کنند.

برزای اما به دلیل اصرار باشگاه نفت آبادان آن سال در تیمش ماند و فصل بعدش به راه آهن تهران پیوست. اگرچه در راه آهن نتوانست خیلی موفق باشد اما حالا به استقلال آمده تا شروعی تازه داشته باشد برای رسیدن به تیم ملی و البته تیم ملی.

اکبر محمدی درباره این شاگردش می گوید:«بهنام استعداد عجیبی دارد. او مثل فرفره می دود. دروغ نگفتم اگر بگویم او ۲۰ متر را در ۳ ثانیه می دود. چیزی که در بین فوتبالیست های ایرانی یک رکورد عالی است.
مرجع : فرهنگ نیوز
کد مطلب : ۲۶۳۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.