۱

بیشترین علت مرگ پایتخت نشینان اعلام شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
بیشترین علت مرگ پایتخت نشینان اعلام شد
اکبر توکلی گفت: از ابتدای امسال تا ۱۰ بهمن ماه ، در مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ نفر در تهران فوت شده‌اند که از این میزان ۲ هزار و ۵۹ نفر سهم نوزدان، ۲۵ هزار و ۷۵۰ نفر سهم مردان و ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر سهم زنان بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۳ تا ۱۰ بهمن ماه جاری، ۹۴ نوزاد، ۳ هزار و ۲۵۲ مرد و ۲ هزار و ۵۳۹ زن بر اثر ایست قلبی در تهران فوت کرده‌اند، همچنین بیماری‌های التهابی چشم با فوت یک مرد، کمترین علت فوت شهروندان تهرانی بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، منطقه ۱۰ با ۲هزارو ۸۱۸ فوتی بیشترین آمار فوت‌شدگان و منطقه ۲۲ با ۱۹۷ فوتی، کمترین آمار فوت‌شدگان شهر تهران را دارا هستند.

توکلی با بیان این که ۲۶۹ نفر در رنج سنی ۹-۵ سال و ۲۴ هزار و ۷۳۱ نفر بالای ۶۵ سال، آمار فوت‌شدگان شهر تهران را تشکیل می‌دهند، گفت: از مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ نفر از شهروندان تهرانی، ۱۴ هزار و ۳۰۸ نفر خارج از سازمان بهشت‌زهرا (س) و ۳۰هزار و ۷۹۳ نفر در داخل سازمان بهشت زهرا(س) تهران دفن شده‌اند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۶۳۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.