۰

سیاسی: در این چند روز مفهوم فساد در فوتبال برایم ملموس شد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
سیاسی: در این چند روز مفهوم فساد در فوتبال برایم ملموس شد
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به این سؤال که وقتی آمدید گفتید به مدیرعاملی کاری ندارید چه اتفاقی افتاد که مدیرعامل شدید، گفت: بعد از رفتن رحیمی، منتقمی به عنوان سرپرست انتخاب شد اما او تمایلی به مدیرعاملی نداشت. منتقمی شخصیتی آرام و گوشه‌گیر دارد بارها از او خواهش کردم که مدیرعامل شود اما قبول نکرد. با حضور کاشانی و کلانی در هیأت مدیره از سمت خودم استعفا کردم و حالا مدیرعامل شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما حمایت خوبی در این مدت از درخشان داشته‌اید، اظهار داشت: درخشان مربی بزرگ و نام‌آوری است. می‌تواند در کارش موفق باشد. البته ابزار لازم را ندارد اما به آنچه که دارد قانع است و همینطور امیدوار. تحولات خوبی در تیم ایجاد شده و بازیکنان هم رضایت دارند. در ابتدا هجمه علیه او زیاد بود اما کم‌کم دیدگاه‌ها تغییر کرد. در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که او در نظر دارد نتایج بهتری به دست می‌آید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی تیمش در دیدار امروز که پیش از این اعلام شده بود بدون تماشاگر خواهد بود، گفت: ما تقریبا در ۲ بازی مهم لیگ تماشاگران‌مان را از دست دادیم. درباره این مسابقه هم با کفاشیان دیدار کردم و او گفت این موضوع را تا نتیجه کمیته استیناف به عقب می‌اندازد. چهارشنبه منتقمی به من گفت که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرده و بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

وی افزود: همان جا تصمیم گرفتم که با همین رای بازی را انجام دهیم و بعد این موضوع را پیگیری کنم تا در این شرایط بازیکنان شوک داشتن یا نداشتن تماشاگر را نداشته باشند. روز پنجشنبه بین ساعت ۱۵ تا ۱۶ پیام آمد که بازی با تماشاگر خواهد بود، اما با این وقت کم ما خیلی از تماشاگران‌مان را از دست دادیم.

سیاسی با بیان اینکه این موضوع یک جریان حساب‌شده است، تصریح کرد: حالا به قضیه‌ای که نمایندگان مجلس درباره فساد در فوتبال مطرح می‌کردند پی بردم و فساد در فوتبال در این چند روزه برایم ملموس شد که به چه صورت است و چطور بازی می‌خوریم. من به ماهیت رای ورود نمی‌کنم، اما مشکل به این صورت است که ما هم در این بازی تماشاگران کمی داریم و هم در بازی آینده تماشاگر نداریم.

مدیرعامل سرخ‌پوشان همچنین در واکنش به اظهارات تاج گفت: رای ما با تراکتورسازی متفاوت است، چون ما دو بازی در دو لیگ مختلف داریم. هر کسی توانسته این رای را بشکند می‌توانسته رای کمیته استیناف را هم بشکند. حالا سوال من این است چرا رای روز سه‌شنبه اعلام نشد؟ این اتفاق به ضرر ما شد. چرا که ما می‌توانستیم حضور تماشاگران‌مان را کنترل کنیم.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۶۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.