۱

پیش‌فروش بلیت قطار برای ایام نوروز

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
پیش‌فروش بلیت قطار برای ایام نوروز
سید حسن موسوی‌نژاد فضای استقبال از بلیت‌های نوروزی قطارها را آرام توصیف کرد و گفت: فروش نوروزی امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت از ۴ بهمن در سه گروه محور‌های شمال و شمال غرب، جنوب و جنوب‌غرب و خراسان آغاز شده است.

موسوی‌نژاد با اشاره به استفاده از تجارب گذشته در فروش نوروزی افزود: امسال شاهد بودیم که صف کمی در آژانس‌ها تشکیل شد و بسیاری از مردم توانستند بلیت‌های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

مدیرعامل رجاء در باره انواع شیوه‌های فروش بلیت قطار با اشاره به سیستم خرید با تلفن همراه (سامانه هم قطار) اظهار داشت: مردم بیشتر تمایل به استفاده از خرید غیرحضوری داشتند و افزایش فروش بلیت غیرحضوری بیانگر این است که مردم از خرید اینترنتی به عنوان انتخاب اول استفاده می‌کنند و باید به آن توجه بیشتری کنیم.

همچنین شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با توجه به فروش مطلوب بلیت قطار برای دوره نوروز اعلام کرده است‌: بلیت برای مسیرها و روزهای مختلف سفرهای نوروزی موجود است.

هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری (اینترنتی و سامانه هم‌قطار) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور بلیت تهیه کنند.

سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره تلفن ۱۵۳۹ یا ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (تماس از شهرستان) همچنین پیامک ۳۰۰۰۱۳۹، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هم‌وطنان گرامی است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۳۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.