انتقاد شديد فرزاد حسنی از اجرای مهران مديری

انتخاب , 25 بهمن 1393 ساعت 14:34

مهران مديري بازيگر شناخته شده کشورمان اجراي بخش مهمي از اختتاميه جشنواره فيلم فجر امسال را بر عهده داشت. فرزاد حسني اما در هنگام اجراي مهران مديري بارها از او بابت اجرايش و اين که اجراي خوبي نداشته انتقاد کرد.


انتقادهاي فرزاد حسني البته با ادامه اجراي مهران مديري ادامه دار بود. حسني در اوج انتقادات خود گفت: انگار مهران مديري را با زور به اين مراسم آورده اند و انگار او به زور مي خواهد بامزه باشد!

حسني حتي در هنگامي که مهران مديري مشغول هم آوازي با علي زند وکيلي بود نيز از نوع کار او انتقاد کرد و گفت: وقتي مديري شعر را بلد نيست نبايد با زند وکيلي آوازخواني کند.

فرزاد حسني همچنين بارها اين جمله را گفت که مهران مديري امشب هيچ کار خاصي انجام نداد و حاضران در مراسم صرفا به خاطر مهران مديري بودنش از حرفها و کارهايش مي خندند!

اين برنامه به صورت مستقيم از راديو سراسري با اجراي فرزاد حسني روي آنتن رفت.

گفتني است فرزاد حسني در حالي با شور و حرارت برگزيدگان را معرفي مي کرد و مثلا در هنگام معرفي بهترين بازيگر زن شنوندگان را به صبر و تحمل فرامي خواند که سايت جشنواره در اشتباهي جالب از ميانه برنامه اسامي برندگان را بر روي خروجي خود قرار داده بود و بسياري از خبرنگاران و اهالي رسانه و مردم از نتايج قبل از اعلام در راديو باخبر بودند!


کد مطلب: 27669

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/27669/انتقاد-شديد-فرزاد-حسنی-اجرای-مهران-مديری

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir