۱

نگرانی‌های مراجع تقلید را درک می‌کنیم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
نگرانی‌های مراجع تقلید را درک می‌کنیم
علی جنتی پس از اجرای ویژه سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران گفت: مسایلی که اخیرا در خصوص تک‌خوانی بانوان مطرح شده، از اساس اشتباه است و هیج پایه‌ و اساسی ندارد. به هیچ آلبوم تک‌خوانی بانوان از طرف وزارت ارشاد مجوز داده نشده است و هر چه هست هم‌خوانی بوده است.

وی افزود: برخی از مراجع محترم تقلید اعتراضاتی بر اساس گزارش‌های نادرستی که به آن‌ها داده شده بود، داشتند. ما نگرانی‌هایی که عمدتا برخواسته از انگیزه‌های دینی آنان است را درک می‌کنیم و به سخنان آن‌ها احترام می‌گذاریم. ولی در عین حال این را صریحا می‌گویم که ما به هیچ آلبوم تک‌خوانی مجوز ندادیم و هر چه بوده هم‌خوانی بوده است. باید این موضوع را در نظر گرفت که برخی در این خصوص جعل دروغ می‌کنند.

جنتی ادامه داد: باید با مواردی که دروغ گفته می‌شود و تحریف در واقعیت می‌شود، برخورد کرد. این مسولیت تنها بر عهده وزارت ارشاد نیست؛ سایت‌های خبری تحت قانون مطبوعات هستند و هیات نظارت بر مطبوعات بایستی بر روی این قسمت تصمیمی‌گیری کند.

وزیر ارشاد در پایان گفت: در گذشته مواردی بود که در هم‌خوانی آقایان و خانم‌ها، صدای خانم‌ها حتی غلبه داشت. اما در آن زمان قرار نبود که اعتراضی در این خصوص صورت بگیرد. اما حالا قرار بر این است که اعتراض شود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۷۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.