۱

واگذاری ایرانسل در سال ۹۴

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
واگذاری ایرانسل در سال ۹۴
الحاقیه پروانه اپراتور دوم ارتباطی که آبان ماه سال ۸۴ با عنوان تغییرات موثر بر سرمایه دارنده پروانه به تصویب رسیده است می‌گوید که "ایرانسل باید در انطباق با شرایط و روال مورد تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۲۱ درصد کل سهام دارنده پروانه را طی سه سال از تاریخ لازم‌الاجرا شدن (قرارداد) از طریق بورس عرضه عمومی کند."

با چنین دستورالعملی پایان مهلت ایرانسل عملا تیر ماه سال ۸۸ می‌شد اما با توجه به اینکه مدیران ایرانسل معتقدند عرضه ۲۱ درصد سهام مربوط به زمان برنده شدن "ترکسل" در مزایده این اپراتور است و می‌گویند که این شرط بعد از واگذاری اپراتور دوم به ایرانسل منتفی است.

با این حال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات تیر ماه سال جاری در راستای حکم فوریت‌دار معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور برای واگذاری این میزان سهام، شش ماه فرصت برای این اپراتور در نظر گرفت تا شرایط خود را برای عرضه اعلام کند.

این فرجه زمانی نیز با پایان یافتن پاییز به انتها رسید و عملا ایرانسل باید وضعیت خود را برای واگذاری در بورس اعلام می‌کرد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۷۷۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.