۱

برانکو دو شرط اصلی اش را اعلام کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
برانکو دو شرط اصلی اش را اعلام کرد
نیمکت پرسپولیس آن‌قدر مهم و وسوسه‌انگیز است که خیلی‌ها برای نشستن روی آن نقشه می‌کشند، برنامه‌ریزی می‌کنند یا اینکه حداقل سودای آن را در سر دارند.

خیلی‌ها می‌گفتند بازی با پدیده آخرین فرصت حمید درخشان است و حالا اخبار رسیده، حکایت از آن دارد که حتی با وجود برد در مشهد، جایگاه درخشان تضمین نشده است.
نژادفلاح از همان روزهای اولی که نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح شد، مذاکرات را با مربیان خارجی آغاز کرد. هر چند وزارت ورزش حضور او را تأیید نکرد اما ‌نژادفلاح در طول یک هفته گذشته مذاکراتی را با دو مربی داشت‌؛ دنیزلی و برانکو ایوانکوویچ.
در این بین، برانکو به نیمکت نزدیکتر شد چرا که دنیزلی آخرین بار تجربه خوبی با قرمزها نداشت و این روزها گرفتاری‌های زیادی دارد. او با یک برنامه تلویزیونی قرارداد بسته و مجبور است هر هفته در این برنامه حاضر شود اما در مقابل برانکو بیکار است و منتظر پیشنهاد جدید.

او در کرواسی به سر می‌برد و علاقه‌مند است به حوزه خلیج فارس برود‌؛ حالا اگر امارات و قطر و... نشد، چه جایی بهتر از ایران؟ مذاکرات پرسپولیسی‌ها با برانکو خوب پیش رفته و در حال حاضر توپ در زمین قرمزهاست.

در آخرین مذاکرات تلفنی که با این مربی صورت گرفت، برانکو گفت: «اگر مشکل مالیاتم را حل کنید، مانعی برای آمدنم نیست. دوست دارم در ایران و به ویژه تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس کار کنم.»
بدهی مالیاتی برانکو نزدیک به ۱۴۰ میلیون است که به دلیل عدم پرداخت و جریمه تا ۶۰۰ میلیون تومان هم رسیده است. پرسپولیس که حالا او را "صددرصد" می‌خواهد، باید این مشکل را حل کند.

برانکو همچنین شرط و شروط دیگری دارد. مهمترین شرط برانکو این است: «من برای نیم‌فصل قرارداد نمی‌بندم و باید حداقل تا پایان فصل بعد قرارداد ببندیم.»
بزرگترین مشکل نیمکت پرسپولیس، تغییرات پی‌درپی مربیان است و برانکو دوست ندارد فرصت را از دست بدهد.
برانکو شرایط خود را به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده و منتظر پاسخ آنهاست. قرمزها قبل از بازی پدیده سفت و سخت دنبال بلیت بودند تا او را به تهران بیاورند و حالا حتی بعد از برد، روی تصمیم خود پافشاری می‌کنند.

طبق آخرین خبرها، دیروز دوباره مذاکراتی بین پرسپولیسی‌ها و برانکو صورت گرفت و پرسپولیسی‌ها اعلام کردند او را می‌خواهند. مسئولان باشگاه اعتقاد دارند مردم خاطره خوبی از برانکو دارند و این مسئله می‌تواند برانکو را تبدیل به انتخابی مناسب کند.
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۲۷۷۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.