۱

متهم سابقه دار پزشک زنان شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
متهم سابقه دار پزشک زنان شد
سرهنگ "منوچهر نصیری" بیان داشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص اینکه فردی با جعل عنوان پزشک و برپا کردن مطب اقدام به فعالیت غیر قانونی و کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع این پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت مهریز سپرده شد.

وی ادامه داد: عوامل پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی تحقیقات لازم را در این زمینه شروع کرده و متوجه شدند متهم به هویت 'ج.ز' ۴۶ ساله خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و در خصوص دندان پزشکی ترمیم دندان و همچنین پزشکی زنان در حال انجام فعالیت است.

این مقام مسوول انتظامی ، ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس خاطر نشان کرد: در بازرسی از مطب این پزشک قلابی انواع ابزار آلات ترمیم دندان و عمل جراحی و دفترچه نوبت دهی که اسامی بسیار زیادی از شهروندان از جمله زنان در آن یادداشت شده بود کشف شد.

نصیری تصریح کرد: متهم که داری مدرک تحصیلی دیپلم می باشد به جرم خرید و فروش موادمخدر، جعل اسناد، سرقت و صدور چک بلامحل ۶ بار به زندان محکوم شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه تحقیقات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد یادآور شد: متهم با دستور مقامات قضائی روانه زندان مرکزی یزد شد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۲۸۰۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.