۰

خادم: امیدوارم "سیاسی" هر چه سریعتر آزاد شود و احتمال دارد همین مشکلات گریبان استقلال را هم بگیرد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره دلیل بازداشت سیاسی مدیر عامل پرسپولیس گفت: به علت پرونده های گذشته که از مدیرت های سابق وجود داشته و متاسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه با احضار آقای سیاسی حکم بازداشت موقت او را صادر کرد.
خادم افزود : متاسفانه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی گسترده و بدهی های زیادی برای آنها بر جای مانده و اکنون ما باید جوابگو باشیم و امیدوارم با حل آنها بتوانیم روند واگذاری دو تیم را سرعت ببخشیم.
نماینده تام الاختیار وزیر در امور دو باشگاه افزود امیدوارم اقای سیاسی هر چه سریعتر آزاد شود و این احتمال دارد همین مشکلات گریبان استقلال را هم بگیرد. خادم اضافه کرد امیدوارم با کمک قوه محترم قضاییه با آرامش بخشی و بدور از حاشیه روند واگذاری دو باشگاه با سرعت و دقت جلو برود و شاهد این موارد در آینده نباشیم.
امیر رضا خادم درباره جلسه امروز شورای قیمت گذاری وزارت اقتصاد گفت : جلسه بسیار خوبی بود که با حضور آقای دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان ، دکتر طیب نیا و حجت الاسلام پور محمدی وزاری اقتصاد و دادگستری و رئیس سازمان حصوصی سازی برگزار شد و تقریبا کلیات و نحوه واگذاری و مزایده و شرایط ان مورد تصویب قرار گرفت.
معاون وزیر ورزش افزود : مشکل جدی ما امضا نشدن صورت های مالی از سوی هیات مدیره دو باشگاه است که دلیل آنهم روشن نبودن وضعیت حسابهای دو باشگاه است و برای همین هیات مدیره استقلال و پرسپولیس نگران مسایل حقوقی ان هستند خادم گفت : البته بزودی سازمان خصوصی سازی در جلسه ای با هیات مدیره دوباشگاه نگرانی انها را رفع می کند و شرایط واگذاری مهیا خواهد شد.
نماینده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد زمان مزایده گفت : قیمت گذاری بنا بر اعلام سازمان خصوصی سازی تا اول دیماه خواهد بود و بعد از ان شرایط مزایده اعلام می شود در جلسه امروز تاییدیه دولت برای واگذاری صددرصد سهام دو باشگاه قطعی شد و بلوک بندی نخواهد شد ضمن اینکه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به عنوان سهام دار درصدی را به خود اختصاصی می دهند.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۲۸۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.