۰

تصادف ساختگی و کلاهبرداری میلیاردی از بیمه​ها

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
این باند نزدیک به شش میلیارد ریال از بیمه‌های کشور به جیب زده بودند.
سردار عبدالرضا آقاخانی رئیس پلیس استان اصفهان، گفت: در پی وقوع یک تصادف خونین در اردستان مأموران پلیس راهور بلافاصله برای بررسی بیشتر به صحنه اعزام شدند که در پی اظهارات ضد و نقیض زخمی حادثه، وی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده پلیس استان اصفهان افزود: در تحقیقات ویژه از این جوان ۲۵ ساله مشخص شد وی به دروغ خود را به نام دیگری معرفی کرده است.
این مقام مسئول گفت: با انجام اقدامات تخصصی و علمی سرانجام وی به کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با انجام تصادفات ساختگی با همدستی تعدادی از دوستانش در سطح کشور اقرار و عنوان کرد که هربار با عملی کردن نقشه خود در یکی از شهرها و در مراکز ام‌.آر.آی و رادیولوژی و تشکیل پرونده‌های قضایی از شرکت‌های بیمه پول هنگفتی را به عنوان دیه دریافت می‌کردند و به شهر دیگری می‌رفتند. سردار آقاخانی تصریح کرد: با اعترافات این متهم جوان موضوع به پلیس آگاهی ارجاع داده شد و با تحقیقات وسیع و گسترده کارآگاهان تعداد پنج شیاد دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و در عملیات جداگانه در سطح استان دستگیر شدند.
این مقام پلیسی اظهار داشت: طبق اظهارات متهمان با انجام بیش از ۶۰ تصادف ساختگی در اصفهان، اردستان، تنکابن، شهرکرد، سامان، داران، دولت آباد، یزد، اردکان، رامسر، چادگان و... نزدیک به ۶ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه بابت دریافت دیه کلاهبرداری کردند.
وی با هشدار به این گونه کلاهبرداری‌ها به شرکت‌های بیمه، تحقیقات درخصوص این پرونده را همچنان در دستور کار پلیس آگاهی استان عنوان کرد و اظهار داشت: از شرکت‌های بیمه و مراکز درمانی انتظار داریم در صورت برخورد با موارد مشکوک در زمینه تصادفات جرحی حتماً پیش از تشکیل پرونده و پرداخت دیه موضوع را با پلیس در میان بگذارند تا جلوی این‌گونه سوء‌استفاده‌ها با اقدامات بموقع و سریع گرفته شود.
مرجع : روزنامه ایران
کد مطلب : ۲۸۳۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.