۰

دروازه بان سپاهان اخراج شد

تاریخ انتشار
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
دروازه بان سپاهان اخراج شد
حواشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان که هفته گذشته مورد انتقاد بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن واقع شده بود، امروز نیز مشخص بود.
وزش باد در دقایقی از نیمه نخست مسابقه به میزان قابل توجهی بر حرکت بازیکنان دو تیم تأثیر گذاشته بود و چندین بار مسیر توپ به خاطر وزش باز تغییر کرد.
در دقیقه ۲۴ مسابقه حجت حق‌وردی، بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان بر روی موسایف، بازیکن سپاهان خطا کرد و داور در این صحنه پنالتی اعلام کرد.
بعد از گل تیم سپاهان از نقطه پنالتی، اسماعیل فرهادی، مهاجم تیم ذوب‌آهن با عصبانیت فریاد می‌کشید و نسبت به دریافت این گل، اعتراض می‌کرد.
محمدباقر صادقی که در بازی امروز پس از هفته‌ها برای تیمش به میدان رفته، بعد از به ثمر رسیدن گل تیم سپاهان از نقطه پنالتی، با ناراحتی سر خود را تکان می‌داد.
کری‌خوانی خبرنگاران ذوب‌آهنی و سپاهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رفت.
برخی هواداران تیم ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان عکس سلفی می‌گیرند.
امیرحسین فتاحی، ناظر جوان بازی امروز سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان اجازه نداد که بر خلاف معمول، ویلچرهای جانبازان اصفهانی در کنار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان قرار گیرد و آنها از پشت فنس‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان بازی را تماشا می‌کردند.
تعویض زودهنگام علی حمام، مدافع لبنانی ذوب‌آهن در مسابقه امروز به دلیل مصدومیت از نکات جالب این مسابقه بود؛ وی در دقیقه ۲۸ با مرتضی تبریزی تعویض شد.
بارش شدید باران که همراه با وزش شدید باد در ورزشگاه فولادشهر همراه شد، در دقایقی تماشاگران را مجبور به گرفتن سرپناه زیر سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان کرد.
بعد از گل تساوی ذوب‌آهن که در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید، هادی عقیلی و رحمان احمدی، مدافع و دروازه‌بان سپاهان با ناراحتی روی زمین نشسته بودند.
در دقیقه ۴۰ مسابقه، رحمان احمدی دروازه‌بان تیم سپاهان به دلیل برخورد با کاوه رضایی، مدافع تیم ذوب‌آهن کارت زرد مستقیم را از داور مسابقه دریافت کرد تا سپاهان ۵۰ نفره بازی را ادامه دهد.
محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان و سایر بازیکنان تیم اصفهانی در کنار بازیکنان ذوب‌آهن، بعد از اخراج رحمان احمدی، از او دلجویی می‌کردند.
بعد از اخراج رحمان احمدی از مسابقه، شهاب گردان، دروازه‌بان دوم سپاهان به جای سعید قائدی‌فر، زمین مسابقه
بارش باران که در میانه‌های نیمه نخست مسابقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده بود، در دقایق پایانی مسابقه پایان یافت.
نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پایان رسید.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۵۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.