۱

دختری‌با ادعای "دختر شایسته ایران"

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
مسابقه دختر شایسته میان قاره‌ای (Miss Intercontinental) با حضور دختری که ادعای نمایندگی از طرف ایران داشت، برگزار شد. در نهایت نماینده کشور تایلند به عنوان دختر شایسته میان قاره‌ای در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد.

در این مسابقه، نمایندگانی از ۶۸ کشور در مسابقه دختر شایسته میان قاره‌ای سال ۲۰۱۴ حضور داشتند.

جالب تر اینکه، در روز فینال این مسابقات دختران شایسته ۳ بار و هر بار با لباسی مختلف روی سن جلوی داوران و تماشاگران حاضر شدند. در ابتدا دختران شایسته با لباس محلی کشور خود روی سن حاضر شدند، دفعه دوم با بیکینی و در آخر با لباس شب روی سن آمدند که نماینده دروغین ایران هم از این قاعده مستثنی نبود!


بهاره لتنس در اتاق گریم ساعاتی قبل از اجرای فینال

مسابقه دختر شایسته میان قاره‌ای (Miss Intercontinental) شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در شهر ماگدبورگ (Magdeburg) در آلمان برگزار شد. بهاره لتنس به عنوان دختر شایسته ایران البته به صورت جعلی، در این مسابقات حضور داشت.

بهاره در سن ۱۳ سالگی به تنهایی از ایران به کشور نروژ پناهنده شد.

سپس یک خانواده نروژی او را به فرزندی پذیرفتند و او تا به امروز با همین خانواده زندگی می‌کند.

خودش می‌گوید: «پدر و مادر نروژی‌ام هم هم‌چون پدر و مادر ایرانی‌ام من را دوست دارند. پدر نروژی‌ام خیلی دوست داشت که نام خانوادگی من "لتنس" شود. به همین دلیل فامیل خودم را عوض کردم.»

گفتنی است "بهاره لتنس" با عنوان جعلی دختر شایسته ایران در مسابقه "Miss Top of the World" سال 2013 مقام دوم را کسب کرده بود.

اکنون همین دختر پناهنده، ادعا می کند که نماینده مردم ایران در اینگونه مسابقات است!

مرجع : آخرین نیوز
کد مطلب : ۲۸۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.