۰

آلودگی هوای لرستان به ۳۰ برابر حد مجاز رسید

تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
آلودگی هوای لرستان به ۳۰ برابر حد مجاز رسید
در رابطه با وضعیت آلودگی هوای لرستان اظهار داشت: بر اساس آخرین بررسی آلودگی هوای لرستان به ۲۹ برابر حد مجاز رسیده است.

وی افزود: اکنون ذرات قطر میکرون ۲.۵ و هزار و ۱۶۳ میکروگرم بر مترمکعب است که با توجه به این مسئله ازنظر آلودگی هوا در وضعیت بحرانی قرار دارد.

مدیرکل محیط‌زیست لرستان با اشاره به اینکه بیشترین آلودگی گردوغبار مربوط به غرب لرستان است عنوان کرد: میزان آلودگی شهرستان پلدختر به ۲۹ تا ۳۰ برابر حد استاندارد رسید و از بین شهرستان استان، الیگودرز نسبت به بقیه کمترین آلودگی را دارد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در لرستان به دلیل ریزگردها بیان کرد: امروز به دلیل افزایش ذرات گردوغبار مدارس شهرستان دوره چگنی، پلدختر و خرم‌آباد تعطیل شد.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: با توجه به شرایط بحرانی آلودگی هوا درصورتی‌که فردا بارندگی نباشد همه مدارس و ادارات کل استان تعطیل می‌شود.

وی گفت: به مردم توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی و تنفسی در فضای آزاد رفت‌وآمد نکنند.

مدیرکل محیط‌زیست لرستان اظهار داشت: به افرادی که ناچار می‌شوند در فضای آزاد تردد کنند توصیه می‌شود از ماسک استفاده کنند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۸۶۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.