۱

پیش بینی کاهش دوباره قیمت نفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲
خبرگزاری رویترز روز دوشنبه اعلام کرد، برخی بانک های بین المللی پیش بینی کردند قیمت نفت در آینده نزدیک روند کاهشی پیدا کند.

به گزارش رویترز، بانک استرالیا و نیوزیلند اعلام کرد: ما پیش بینی می کنیم در هفته های آینده، قیمت ها بار دیگر به کمتر از ۵۰ دلار در هر بشکه و در دو سه ماه آینده به ۴۳ دلار در هر بشکه کاهش یابد.

بانک بارکلیز انگلستان نیز اضافه کرد، بازار نفت در آینده نزدیک بار دیگر ضعیف خواهد شد.

بانک مورگان استنلی آمریکا نیز هشدار داد، همانند سال گذشته، امسال نیز موجودی نفت خام آمریکا تا پایان ماه مه (اواسط خرداد) افزایش می یابد که عامل آن افزایش تولید نفت در آمریکا و کانادا و نیز تعمیر و نگهداری پالایشگاه ها است.

بنابه اعلام بانک آمریکایی گلدمن ساچز، انتظار می رود به دلیل کاهش تعداد دکل های نفت در آمریکا، تولید نفت این کشور در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴۰ هزار بشکه در روز افزایش یابد.

قیمت های نفت روز دوشنبه به دلیل نگرانی از عرضه بیش از حد نفت از شمال آمریکا کاهش یافت. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت امروز در ساعت ۰۷:۴۵ به وقت گرینویچ در بازار تجاری نیویورک ۹ سنت کاهش یافت و به ۵۰.۷۲ دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت برنت دریای شمال نیز در بازار لندن با ۵ سنت کاهش، به سطح ۶۰.۱۷ دلار در هر بشکه تنزل پیدا کرد.
مرجع : پارسینه
کد مطلب : ۲۸۹۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.