۰

اعلام ساعت پیک واژگونی‌های مرگبار در نوروز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
سرهنگ محمدحسین حمیدی در چهل‌ و ششمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه نوروز با ارائه آمارهایی از تصادفات در نوروز سال گذشته اظهار کرد: در میان افرادی که در طول مدت تعطیلات نوروزی سال گذشته جان خود را از دست دادند، ۴۵۷ تن به علت واژگونی خودرو دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در پی واژگونی ۳۴۷ دستگاه خودرو جان خود را از دست دادند، گفت: متاسفانه واژگونی سهم بالایی در مرگ مسافران نوروزی داشته است و از این رو باید تدابیری برای آن اندیشیده شود.

فرمانده پلیس راه کشوربا بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد از واژگونی‌ها تنها در ۵ استان کشور رخ داده است، ادامه داد: استان‌های فارس، اصفهان، خراسان‌رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی پنج استانی هستند که ۴۰ درصد از واژگونی‌های مرگبار در آن رخ داده است.

حمیدی همچنین با اشاره به ساعاتی که واژگونی خودروها در آن رخ داده است، اظهار کرد: ۲۷ درصد از واژگونی‌ها حد فاصل ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۲۳ درصد نیز حد فاصل ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده بنابراین می‌توان گفت ۵۰ درصد از واژگونی‌ها بین ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۰ رخ داده است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۸۹۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.