۲

راننده سرویس مدارس دزد از آب درآمد!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷
راننده سرویس مدارس دزد از آب درآمد!
مرد سمسار وقتی با رفتارهای مرموز آنان روبه‌رو شد بویژه اینکه عجله زیادی داشتند تصمیم گرفت آنان را سرگرم کند تا بتواند پلیس را خبر کند و پرده از راز این سه مرد بردارد. دقایقی از تماس مرد سمسار با پلیس ۱۱۰ نگذشته بود که تیمی از مأموران کلانتری ستارخان وارد مغازه شدند و سه مرد مرموز را که می‌خواستند به هر بهانه‌ای آنجا را ترک کرده و فرار کنند به دام انداختند.

مأموران در بازرسی از سه مرد تبهکار دو انگشتر، زنجیر طلا، یک گوشی اپل و ۴۰۰ هزار تومان پول به دست آوردند و این در حالی بود که تبلت و لپ‌تاپ سرقتی نیز روی پیشخوان مغازه دیده می‌شد.

یکی از دزدان وقتی دید رازشان فاش شده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: راننده سرویس دانش‌آموزان ابتدایی هستم، صبح امروز وقتی یکی از دانش‌آموزان را به مدرسه رساندم دیدم دسته کلید خانه‌شان را داخل خودرویم جا گذاشته است سریع آن را برداشتم و از آنجا که می‌دانستم پدر و مادرش در خانه نیستند وسوسه شدم تا سرقت کنم.سریع با یکی از دوستانم تماس گرفتم، وی همان لحظه دو دزد را به من معرفی کرد و گفت می‌توانم با کمک این دو دزد به خانه پدر دانش‌آموز دستبرد بزنم.
من هم ساعتی بعد با دو دزد قرار گذاشتم و از آنجا که می‌دانستم خانه پسر دانش‌آموز کجاست همراه آنان به آنجا رفتیم.
ابتدا برای اینکه بیشتر مطمئن شوم کسی در خانه پسر دانش‌آموز نیست زنگ خانه‌شان را زدم، وقتی کسی جواب نداد با استفاده از کلید در را باز کردیم و لپ‌تاپ، تبلت، گوشی اپل، دو انگشتر و زنجیر طلا را که داخل کمد خانه‌شان بود همراه ۴۰۰ هزار تومان برداشتیم و محل را ترک کردیم سپس قرار شد پس از فروش اموال سرقتی را تقسیم کنیم. زمانی که برای فروش وارد مغازه سمساری شدیم من ترسیده بودم چرا که تاکنون دست به سرقت نزده بودم و دچار عذاب‌ وجدان شده بودم و دستپاچگی من باعث شد مرد سمسار به من و این دو دزد مشکوک شود و موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

به دنبال اعتراف راننده سرویس مدرسه، مأموران به دستور بازپرس بیضی‌زاده از شعبه چهارم دادسرای خارک، صاحبخانه را برای تحویل اموال سرقتی احضار کرده و اموال را به وی تحویل دادند.مادر پسر دانش‌آموز نیز در تحقیقات به مأموران گفت: وقتی از محل کارم به خانه بازگشتم متوجه به هم ریختگی خانه‌ شدم اما نمی‌دانستم چه کسی وارد خانه‌مان شده است، وقتی پسرم از مدرسه به خانه آمد به من گفت دسته کلید خانه را گم کرده است اما هیچ وقت به راننده سرویس مدرسه مشکوک نشدم و تصور نمی‌کردم وی برای خانه‌ام دو دزد اجیر کرده باشد.راننده سرویس مدرسه همراه دو دزد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند تا درخصوص سایر سرقت‌های احتمالی آنان تحقیق شود.
مرجع : روزنامه ایران
کد مطلب : ۲۹۰۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.