۰

یک روز می‌شوی فرگوسن و روزی دیگر کریم شیره‌ای!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
یک روز می‌شوی فرگوسن و روزی دیگر کریم شیره‌ای!
پرسپولیس برد، لخویا باخت و درخشان هم پس از مدت‌ها تشویق شد! همه این اتفاقات سه‌شنبه گذشته اتفاق افتاد و یک روز بعد و بعد از خوابیدن سر و صداها با سرمربی پرسپولیس گپ زدیم.

حالا كه يك روز از بازي گذشته، فكر مي‌كرديد لخويا را ببريد؟
دست همه بچه‌ها درد نكند. خداوكيلي كار بزرگي كردند. يك بازيكن لخويا به اندازه كل پرسپوليس و بازيكنان و مربيان آن قيمت دارد. شما لابد بهتر از من مي‌دانيد، همين ميشل لادروپ سرمربي تيم قطري براي يك سال ۵/۳ ميليون يورو دستمزد مي‌گيرد اما همه اينها خواست خدا بود كه جنگ دارا و ندار را ببريم.

خودتان علي كريمي و مهدوي‌كيا را به استاديوم آزادي دعوت كرديد؟
از طريق رسانه‌ها از همه پيشكسوتان پرسپوليس دعوت كردم كه بيايند و اين دوستان و ساير عزيزان پيشكسوت مثل پنجعلي، پيوس‌، فنوني‌زاده، عابدزاده، بزيك و ... هم آمدند. البته علي كريمي را از طريق يكي از دوستان صميمي‌اش دعوت كردم.

دكتر مهدي خانباني؟!
بله، بنده خدا شب قبل از بازي با لخويا به هتل لاله آمد و خيلي به ما از لحاظ روحي و رواني كمك كرد. او يك روانشناس خبره است كه پيش از بازي در دربي هفتاد و نهم هم به محل اردوي ما آمده بود و جا دارد از دكتر خانباني تشكر كنم. از او خواستم علي كريمي را به استاديوم بكشاند و علي هم معرفت به خرج داد و ساير دوستان را آورد. از همه اين عزيزان تشكر ويژه دارم.

انصافاً چند سالي بود كه چنين فوتبالي از پرسپوليس نديده بوديم. علي پروين هم به ما گفت كه پرسپوليس دهه ۶۰ را ديدم. ماجرا چه بود؟
خواستن، توانستن است. خودم هم پرسپوليس را اين‌طوري نديده بودم اما سواي مسائل تاكتيكي و تلاش بچه‌ها آنچه در پيروزي ما تأثير بسزايي داشت، تشويق و حمايت ۳۰ هزار هوادار پرسپوليسي بود. شما نمي‌دانيد حضور پرشور طرفداران چه انرژي مثبتي به تيم مي‌بخشد.

و شُديد حميد خان فرگوسن!
لطف تماشاگران بود. من همان حميد درخشان قبلي هستم و ادعايي هم ندارم اما اين خاصيت فوتبال ايران است كه يك روز فرگوسن مي‌شوي و روز ديگر كريم شيره‌اي ...!

مثل اينكه هنوز دلخور هستي؟
نه،‌ از چه كسي دلخور باشم؟ بدشانسي سراغ ما آمده بود و توپ‌هايمان گل نمي‌شد. بالاخره يكسري هم انتقاد مي‌كردند و ... اصلاً دوست ندارم به آن اتفاقات فكر كنم. باز هم ممنون مردم و تماشاگران پرسپوليس هستم.

در رختكن حرف خاصي زديد كه پرسپوليس زير و رو شد؟
نه، فقط اشكالات تيم را گوشزد كرديم و نقاط ضعف حريف را يادآور شديم. بچه‌ها خيلي غيرت و تعصب نشان دادند و بالاخره هم مزد زحمات خود را گرفتند.

اينكه پرسپوليس به رغم زدن ۳ گل باز هم سيراب نشده و عطش گلزني داشت هم در نوع خود خيلي قابل تأمل بود!

وضعيت بدني بچه‌ها خيلي عالي شده است. از آن گذشته لخويا هم شوكه شده بود و بايد باز هم گل مي‌زديم كه البته با بدشانسي و كمي بي‌دقتي بچه‌ها هدر رفت.

يكي از اين موقعيت‌ها را اميد عاليشاه به بيرون زد. پس از خراب كردن آن موقعيت تك به تك، داشتيد با او حرف مي‌زديد. چه گفتيد؟
به اميد گفتم كه كاش به جاي روي پا با داخل پا ضربه مي‌زدی و گل مي‌شد اما فداي سرش! اميد عاليشاه يكي از دونده‌ترين و بهترين بازيكنان پرسپوليس است كه در طول مسابقات هرگز كم نمي‌گذارد و مقابل لخويا هم خيلي خوب كار كرد.

شايعه شده بود كه احتمال دارد استعفا بدهيد. آيا اين حرف‌ها را تأييد مي‌كنيد؟
هرگز! همان طور كه در زمان باخت اعلام كردم، اهل عقب‌نشيني نيستم، حالا هم چنين عقيده‌اي دارم. نمي‌خواهم استعفا بدهم و تا ته خط با تيم پرسپوليس و بازيكنانم هستم.

با اين برد، برانكو و قطبي هم منتفي شدند؟

درباره برانكو و قطبي هيچ حرفي ندارم بزنم!
مرجع : خبر آنلاین
کد مطلب : ۲۹۳۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.