۱

فانی حاضر به ملاقات با دختران شین‌آبادی نشد

تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
فانی حاضر به ملاقات با دختران شین‌آبادی نشد
حسین احمدی نیاز، وکیل دانش آموزان شین آبادی از امتناع وزیر آموزش و پرورش برای دیدار با دانش‌آموزان شین‌آبادی خبر داد و افزود: صبح امروز ۱۲ تن از دانش‌آموزان شین‌آبادی به همراه خانواده‌هایشان از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در دفتر دکتر فانی حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه زمان این ملاقات از قبل تایید و هماهنگ شده بود، افزود: خانواده این دانش‌آموزان آسیب دیده در آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد به منظور مطرح کردن و حل مشکلات خود به دیدار وزیر آموزش و پرورش رفته بودند اما متاسفانه علت عدم حضور و استنکاف وزیر آموزش و پرورش از دیدار با این دختران معلوم نیست.

وکیل دانش‌آموزان شین‌آبادی ادامه داد: دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان از این قصور و بی‌توجهی وزیر آموزش و پرورش بسیار ناراحت و آزرده خاطر شدند و به حالت اعتراض محل را ترک کردند.

اما رسول پاپایی، معاون رسانه‌ای روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس تفکیک وظایف صورت گرفته میان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف، بحث ادامه تحصیل، آموزش و برخی هزینه‌های تحصیلی این دانش‌آموزان به عهده وزارت آموزش و پرورش بوده که این وزارتخانه به نحو احسن این وظیفه را انجام داده است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش درباره حضور امروز دانش‌آموزان شین‌آبادی نیز گفت: این دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان امروز درباره پرداخت مستمری‌شان اعتراض داشتند که بر اساس تقسیم وظایف، این به عهده ارگان‌های دیگر بود و آموزش و پرورش وظیفه‌ای در قبال آن ندارد.
مرجع : آنا
کد مطلب : ۲۹۷۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.