۱

حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۱
حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش می‌یابد
مهدی سنایی امشب در نشست با فعالان اقتصادی و تجار نهاوندی در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: به‌زودی راه برای صادرات میگو و آبزیان به کشور روسیه باز می‌شود که تحول خوبی را در ایجاد اشتغال پایدار در کشور به وجود می‌آورد.

وی گفت: تاکنون یک‌سوم استانداران کشور به روسیه آمده‌اند که چندین هیئت تجاری روسیه‌ای نیز به نهاوند و همدان سفر داشته‌اند و در سال آینده نیز تعدادی از تجار و مسئولان روسی برای بستن قرارداد‌های تجاری به همدان و نهاوند سفر می‌کنند.

سنایی افزود: سال ۲۰۱۴ سالی تاریخی در روابط ایران و روسیه بود به‌طوری‌که اسناد اقتصادی و تجاری زیادی بین دو کشور امضا شد که نمونه آن صادرات تخم‌مرغ ،لبنیات و محصولات دامی هستند.

سفیر ایران در روسیه اظهار داشت: با توجه به اینکه نماینده سیاسی ایران در روسیه هستم ولی به خاطر علاقه‌ای که به استان و شهرستان دارم مسائل آن‌ها را با وزرا و مسئولان دولتی در میان می‌گذارم تا شاید به‌زودی مشکلات معیشتی و اقتصاد مردم را حل کنیم.

وی عنوان کرد: درست است که کشور ایران مشکلات اقتصادی فراوانی دارد ولی از لحاظ امنیت و ثبات در منطقه حرف اول را می‌زند به‌طوری‌که امنیت ما در جهان زبانزد خاص و عام است.

سنایی گفت: مسئولان استان باید توجه جدی به جذب سرمایه‌گذاران روسی داشته باشند و از این فرصت به وجود آمده در راستای برطرف کردن مشکلات صادرات و اقتصاد استفاده کنند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۹۸۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.