۱

مرغ ارزان میشود؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
مرغ ارزان میشود؟
مهدی یوسف خانی اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، قیمت آن از ۲۰ اسفندماه به بعد گران شده و بعد از این ایام قیمت آن دوباره به روال قبل بازگشته و حتی به کمتر از قیمت فعلی نیز خواهد رسید.

قیمت انواع ماهی در بازار


وی درباره‌ی قیمت ماهی‌های پرمصرف گفت: در حال حاضر هر کیلو ماهی شیر جنوب ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، قزل‌آلا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، ماهی تیلاپیا ۲۱ هزار تومان، ماهی آمور جنوب ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، حلوا سیاه ۲۱ هزار تومان و ماهی آزاد دزفولی ۷۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که از ۲۰ اسفندماه به بعد ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی ۷۲۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان خواهد رسید که در حال حاضر قیمت آن کیلویی ۸۱۰۰ تومان است.

یوسف خانی با بیان این‌که گرانفروشی در این زمینه وجود ندارد، گفت: قیمت مرغ در مقایسه با دیگر مواد پروتئینی ارزان تر است و تا به حال گزارشی در رابطه با تخلف واحد‌های صنفی نداشتیم.
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۳۰۰۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.