۰

فرد دستگیر شده "ستار" برادر عبدالمالک ریگی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۳
فرد دستگیر شده "ستار" برادر عبدالمالک ریگی است
قائم مقام وزیر کشور، گفت: فردی که دیروز در پاکستان دستگیر شد ستار ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر و برادر عبدالمالک ریگی است.

حسینعلی امیری با بیان اینکه ستار ریگی یکی از بزهکاران منطقه سیستان و بلوچستان است که پرونده های قضایی متعددی دارد، افزود: وی اکنون در اختیار دولت پاکستان است.

سخنگوی وزارت کشور گفت:‌ در پی احراز هویت این تروریست وزیر کشور در نامه ای به وزیر امور خارجه از وی خواست از طریق اقدامات دیپلماتیک برای استرداد سرکرده این گروهک تروریستی اقدام شود.

امیری افزود:‌ آماده ایم این تروریست را در اسرع وقت تحویل بگیریم و پس از آن اقدامات حقوقی و قضایی برای محاکمه وی در کشور آغاز خواهد شد و از جنبه قانونی نیز رسیدگی به اتهامات او در صلاحیت دادگاههای جمهوری اسلامی ایران است.

قائم مقام وزیر کشور با قدردانی از اقدام دولت پاکستان در بازداشت این تروریست گفت: ما این اقدام را در چارچوب همکاری ها و اجرای موافقت نامه امنیتی دو کشور می دانیم که پاییز گذشته مبادله شد و این اقدام حاکی از توسعه همکاری های دو جانبه است که در پی رفت و آ‌مد مقامات ملی و محلی دو کشور و اعتماد دو جانبه به ثمر رسیده است.

ستار ریگی دیروز در حوالی کویته پاکستان بازداشت شد.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۳۰۱۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.