۳

ظریف: اظهارات "کری" اراده مردم ما را قوی‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد تا حقوق خود را پیگیری کنند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
ظریف: اظهارات "کری" اراده مردم ما را قوی‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد تا حقوق خود را پیگیری کنند
محمد جواد ظریف پیش از اغاز گفتگوی خود با جان کری در مونترو سویس در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: با توجه به اینکه با حضور تیم های عالیرتبه فنی دو کشور در دور قبلی مذاکرات توانستیم بخشی از موضوعات را یا روشن تر و یا راه حل هایی برای برخی موضوعات پیدا کنیم ، این دوره هم فرصتی خواهد بود تا درباره باقیمانده مسایل فنی صحبت کنیم .

وی افزود: این دوره از مذاکرات هسته ای فرصت مناسبی است تا دو وزیر درباره موضوعات سیاسی به ویژه نحوه رفع فوری تحریم ها گفتگو کنند .امیدواریم در این مذاکرات بتوانیم گام های اساسی برداریم .

وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که جان کری گفته است راه دیپلماسی را برای جلوگیری از اقدام نظامی برضد ایران ازمایش می کنیم گفت: این گونه صحبت ها فقط اعلام مواضعی است که به راه حل کمکی نمی کند.با جدیت مردم در دستیابی به انرژی صلح امیز هسته ای و مقاومت انان این اجازه را داریم از رهبری و مردم که درباره موضوعی حساس گفتگو کنیم.

ظریف در پایان خاطرنشان کرد: در این باره به کشورما ظلم شده زیرا اتهامات ناروایی به ایران زده شده و ما به همین علت مذاکره می کنیم. این گونه اظهارات اراده مردم ما را قوی تر و مصمم تر خواهد کرد تا حقوق خود را پیگیری کنند.
مرجع : نسیم آنلاین
کد مطلب : ۳۰۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.