۰

بیاتیان: دخالت دولت در نهادهای انتخابی امری مذموم است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
 سیدمحمد بیاتیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از رییس مجلس به دلیل مواضع انقلابی و جبران کاستی‌های دولت در موضع‌گیری علیه دشمنان نظام تشکر می‌کنم.

وی درباره این اتهام ادامه داد: دخالت دولت در نهادهای انتخابی امری مذموم است. دولت با دخالت خود در اتاق، اصناف را تسخیر کرد. رییس اتاق اصناف در ابتدا به عنوان نماینده دولت معرفی شد ولی با فشار به عنوان رییس اتاق انتخاب شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: دولتی‌ها تلاش کردند رییس شورای عالی استان‌ها مهندس چمران را با آن همه سابقه بردارند. همچنین در سازمان نظام مهندسی آقای ترکان مشاور ارشد رییس‌جمهور و رییس مناطق آزاد به عنوان رییس نظام مهندسی منصوب شد و اخیرا تلاش شبانه روزی برای فتح اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی که قرار است نماینده پارلمان بخش خصوصی در کشور باشد صورت گرفته است.

بیاتیان خاطرنشان کرد: این چه روشی است که دولت تمام همت خود را برای فتح نهادهای انتخابی توسط مردم به کار بسته است و دولت به جای این وقت‌گذاری‌ها و تصرف نهادهای انتخابی به وظایف اصلی خود در اقتصاد برسد و به مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان و بازنشستگان و به فسادهای موجود در صندوق‌های بازنشستگی رسیدگی کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس قطعا موضوع را دنبال و در وقت لازم اقدام می‌کند، در تذکری به وزیر نیرو گفت: قول دادید تا پایان بهمن ماه مشکلات ناشی از سد تالوار را در شهرستان بیجار حل کنید که تاکنون اقدامی انجام نگرفته است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۳۰۳۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.