۱

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
انتظار می رفت ساعت هوشمند اپل یا اپل واچ تا چند روز دیگر یعنی در نهم مارس روانه بازار شود. اپل دعوتنامه هایی را برای رویدادی زنده در این روز ارسال کرده اما اطلاعاتی درباره این که به چه چیزی اختصاص خواهد داشت، ارائه نکرده است. از سوی دیگر، طی مصاحبه ای که اخیرا "تیم کوک"، مدیرعامل اپل، داشته زمان عرضه اپل واچ ماه آوریل ذکر شده است.

 

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل به کاربر امکان انجام فعالیت هایی مانند مشاهده ایمیل و پیام های دیگر، پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده و نظارت بر شرایط سلامت و تناسب اندام خود را می دهد و نخستین محصول قابل توجه و جدید اپل از زمان عرضه آی‌پد در سال 2010 محسوب می شود.

اپل واچ در سه مدل استاندارد، اسپرت و ادیشن با طرح های بند مختلف روانه بازار خواهد شد. در ادامه نگاهی به برخی از مشتریان بالقوه که این ساعت هوشمند می تواند توجه آنها را به سوی خود جلب کند، خواهیم داشت.

طرفداران موسیقی

 

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

اپل واچ می تواند بی نیاز از موبایل هوشمند به صورت مستقیم و از طریق بلوتوث به هدفون ها متصل شود.

عاشقان تناسب اندام

 

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

انتظار می رود حسگرهای تعبیه شده در اپل واچ جریان فعالیت های بدنی کاربر را ردیابی کرده و اطلاعاتی دقیق را به وی ارائه کند.

دوستداران خانه های هوشمند

 

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

انتظار می رود ساعت هوشمند اپل با پشتیبانی از مجموعه "بسته خانه" (HomeKit) این شرکت قادر به کنترل از راه دور لوازم خانگی باشد.

استعدادهای اطلاعاتی

 

خریداران بالقوه ساعت هوشمند اپل

آن چه که برای دیگران عامل حواس پرتی به نظر می رسد می تواند به معنای بهره‌وری بیشتر برای افرادی باشد که در عصر اطلاعات رشد و پرورش می یابند. این افراد انتظار دارند اپل واچ در دریافت بموقع ایمیل ها و پیام های دیگر کمک حالشان باشد.

مرجع : عصر ایران
کد مطلب : ۳۰۷۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.