۰

به لطف ایران هرگز محتاج آمریکا نخواهیم شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۲
به لطف ایران هرگز محتاج آمریکا نخواهیم شد
"مشعان الجبوری" با اشاره به آمادگی خود برای اینکه به عنوان یک سرباز در کنار نیروهای داوطلب مردمی و امنیتی قرار گیرد، در گفت‌وگو با پایگاه خبری آسیا، درخواست برخی گروه های سیاسی را برای اخراج هادی العامری دبیرکل سازمان بدر از پارلمان رد کرد و گفت این درخواست های تبلیغاتی، بی ارزش است و هدف از آن، مشکل آفرینی و تلاش برای طایفه گری است.

الجبوری خاطر نشان کرد امیدوارم که خون من در کنار برادرانم در نیروهای داوطلب مردمی و امنیتی ریخته شود.

وی در عین حال از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در نبرد با گروه های تروریستی تمجید کرد و گفت عملیات نظامی بزرگی را نیروهای شجاع داوطلب مردمی و امنیتی با حمایت همسایه مسلمان ما، ایران، برای آزادسازی استان صلاح الدین آغاز کرده اند که نتایج آن تا کنون موفقیت آمیز بوده است و به زودی مردان شجاع عراق برای پاکسازی تکریت از باندهای جنایتکار داعش وارد این شهر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد این نبرد صحت و درستی مواضع ما مبنی بر اهمیت همکاری میان عراقی ها و ایرانی ها به عنوان دو ملت برادر که تاریخ، جغرافیا و دین مشترک آن ها را در کنار یکدیگر جمع کرده است، اثبات کرده است، زیرا حمایت های گسترده ایران، تاثیر شگرف و زیادی در متلاشی کردن مخفیگاه ها و مراکز داعش ها داشته و سبب شده است تا آن ها یا پا به فرار بگذارند یا متلاشی شوند.

این نماینده استان صلاح الدین در پارلمان عراق تصریح کرد حمایت ایران از عراق این پیام واضح و شفاف را برای تمام کسانی به همراه دارد که می خواهند از آن چه در ژوئن سال گذشته رخ داد، برای به دست آوردن منافع و دستاوردهایی به زیان اعراب عراق از آن سوء‌استفاده کنند، اما من خطاب به آن ها می گویم که شرط بندی شما بر ضعف عراق شکست خورده است و هرگز چیزی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد و شما باید در محاسبات خود بازنگری کنید.

مشعان الجبوری با بی اساس خواندن اتهامات برخی طرف های سیاسی اهل سنت به نیروهای داوطلب مردمی و این ادعا را آن ها در پی جنایت کشتار اسپایکر که ۱۷۰۰ نظامی شیعی به شهادت رسیدند، به دنبال انتقام جویی هستند، بیهوده و پوج خواند.

الجبوری تاکید کرد آنچه برایم اهمیت دارد، این مساله است که باید بر آن تاکید کنم که کسانی که از عملیات انتقام گرفتن در پی جنایت اسپایکر می ترسند، سخت در اشتباه هستند، زیرا فرماندهان میدانی، مردان شجاعی هستند که از خداوند می ترسند و نیروهای داوطلب مردمی به رهنمودهای مراجع عظامشان که گفته اند اهل سنت هم از خود ما هستند، پایبند هستند و هرگز اجازه رخ دادن چنین مسائلی را نخواهند داد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۰۸۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.