۰

خادم: درگیر پرونده هایی هستیم که به ما ربطی ندارد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۲
معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش با اشاره به رای دادگاه مبنی بر توقف واگذاری پرسپولیس به علت پرونده های مفتوح مالی گفت: امیدوارم بزودی این موضوع حل شود. با توجه به مشکلات مالی زیاد قبلی پیش بینی این روزها را داشتم. خادم اضافه کرد : هر دو باشگاه مشکلات و ابهامات مالی زیادی داشتند و دارند. طی این مدت تلاش زیادی کردم که بتوانیم آنها را حل کنیم ولی متاسفانه تخلفات گسترده ای رخ داده است و هر روز درگیر پرونده ای جدید می شویم که به ما ربطی ندارد و در واقع بر ما تحمیل شده است.
نماینده تام االاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : ما طبق قانون از سال گذشته به طور جدی برای واگذاری دوباشگاه به کمک سازمان خصوصی سازی کار را شروع کردیم و به رغم همه ابهامات مالی تا مرز قیمت گذاری و شروع مزایده هم پیش رفتیم کاری که چند دولت از پس آن بر نیامدند. خادم گفت دامنه مشکلات قبلی ها زیاد است و هر روز یک گرفتاری سر راه این واگذاری دوباشگاه ایجاد می شود و امیدوارم این اتفاق برای استقلال رخ ندهد.معاون وزیر ورزش از توجه و حساسیت قوه قضاییه به این موضوع نیز تشکر کرد و افزود : انشاالله با کمک وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی این موضوع هر چه سریعتر حل شود و بتوانیم روند واگذاری که تاکید قانون و مجلس محترم هم هست حتما انجام می شود. الان مشکل مهم ما امضا نشدن صورت های مالی توسط هیات مدیره دو باشگاه است. انها می گویند ما نگران بدهی و دارایی های کشف نشده دو باشگاه هستیم که فردا گریبان ما را خواهد گرفت. معاون وزیر ورزش از نقش سازمان خصوصی سازی در این مورد یاد کرد و گفت : قطعا تجربه و مشورتی که مدیران این سازمان به اعضای هیات مدیره دوباشگاه می دهند موجب اطمینان آنها برای همکاری و امضای صورتهای مالی خواهد شد .
خادم در مورد شکایت رویانیان هم گفت : ورزش امروز آرامش می خواهد من از روز اول از حاشیه دور بودم و اگر حرفی هم زدم برای اطلاع افکار عمومی و در مقابل سئوالاتی بود که در برنامه صداو سیما مطرح شد وگرنه گرفتاری برجای مانده این دوباشگاه به قدر کافی وقت ما را پر می کند.
مرجع : خبرآنلاین
کد مطلب : ۳۰۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.