۱

مراکز اسکان نوروزی تحت نظارت پلیس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
سرهنگ عبدالله پدرام فر اظهار داشت: طرح نظارتی پلیس همزمان با فعالیت قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) از بیست و هشتم اسفند ماه با تشکیل تیم های نامحسوس اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رابطه جلسات متعددی با مجامع امور صنی و هتلداران استان انجام شده و هماهنگی های لازم نیز با متصدیان اصناف مختلف در بازار صورت گرفته است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را از دیگر اقدامات رده های مختلف این یگان انتظامی در ایام پایانی سال خواند و گفت: از فعالیت برخی واحدهای صنفی غیر مجاز که تحت پوشش قهوه خانه های سنتی به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده اند جلوگیری به عمل می آید.

سرهنگ پدرام فر نفوذ جریانات مخرب فرهنگی را از جمله تهدیدهای دانست که فکر و ذهن جوانان را مشغول کرده است که می طلبد دستگاه های فرهنگی استان برنامه های آموزشی متناسب با این آسیب ها را برای خانواده ها اجرا و تهدیدها را برای آن ها بازگو کنند.

تدارک پلیس سیروان برای نوروز

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان در استان ایلام با اشاره به وجود تفرجگاه های زیبا در این شهرستان از تدارک مناسب پلیس برای حفظ آرامش و امنیت مهمانان نوروزی خبر داد.

سرگرد عزت الله متین فر با اشاره به استقرار ایستگاه های نوروزی در مناطقی که دارای خلاء انتظامی هستند گفت: در این ایستگاه ها علاوه بر پوشش انتظامی و امنیتی تفرجگاهها و اماکن زیارتی وظیفه راهنمایی و هدایت مهمانان و مسافران نوروزی را نیز بر عهده دارند.

وی از راه اندازی گشت کوهستان در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان سیروان با وجود مناطق گردشگری متعدد هر ساله میزبان عده زیادی از مردم استان و سایر استان ها می باشد که این موضوع وظیفه نیروی انتظامی را در تأمین نظم و امنیت سنگین تر می کند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان در پایان از خانواده ها خواست در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ضمن اجتناب از عجله و شتاب در رانندگی به موضوع پیشگیری اهمیت داده و منازل خود را با امکانات ایمنی مناسب تجهیز کنند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۱۲۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.