۱

تداوم بارش در برخی نقاط کشور تا پایان‎هفته

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب و فردا سامانه بارشی در شرق کشور فعال بوده و موجب افت دما، ابرناکی، بارش باران و برف ، وزش باد و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق می شود.

به گفته وی، امشب شدت بارش ها در جنوب کرمان، هرمزگان و بخش هایی از سیستان و بلوچستان خواهد بود و پدیده تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز پنج شنبه از شدت بارش ها در هرمزگان و کرمان کاسته می شود. و شدت بارش ها در استان سیستان بلوچستان است.

وظیفه اظهار داشت: روز جمعه بارش فقط در مناطقی از سیستان و بلوچستان خواهد بود و به تدریج تا اواخر وقت سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

وی افزود: از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه با عبور امواج کوتاه از نوار میانی جو در نوار غربی کشور و مناطقی از دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در استان هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می شود و طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود .

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری در پاره ای نقاط غبار آلود گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو درجه افزایش نسبت به امروز به ۱۴ و ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۱۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.