۰

کلاهبردار ٨٠‌ میلیاردی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کلاهبردار ٨٠‌ میلیاردی
این متهم که در منطقه مهرشهر کرج اقدام به ساخت‌وساز چهار مجتمع بزرگ کرده بود با تبانی برخی مشاوران املاک کرج دست به کلاهبرداری زده بود. در حالی که تیم تحقیق، پرونده این باند کلاهبردار را بررسی می‌کرد به فعالیت‌های تبهکارانه مردی برخورد که پول‌های میلیاردی از طعمه‌های خود گرفته بود. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و جمع‌بندی اطلاعات لازم از شاکیان پرونده فهمیدند که در سال ٩١این فرد اقدام به پیش‌فروش آپارتمان‌ها به مردم کرده است.


وی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که این فرد پس از پیش‌فروش آپارتمان‌ها با هماهنگی چند مشاور املاک به‌رغم این‌که کدرهگیری برای واحد‌های پیش‌فروش به ثبت رسیده است با ترفند‌های خاص کدرهگیری جدید برای واحد‌های فروخته شده می‌گرفته و به افراد دیگر می‌فروخته.


در حالی که پرونده این کلاهبرداری روی میز کارآگاهان بود ٦٥شاکی به پلیس آگاهای مراجعه و از متهم اصلی پرونده شکایت کردند. با افزایش تعداد مالباختگان پرونده، دو تیم ویژه با انجام کار اطلاعاتی دریافتند که متهم در یکی از شهرهای استان گیلان مخفی شده است. ماموران با نیابت قضایی به استان گیلان مراجعه و متهم در شهرستان ماسال دستگیر و به استان البرز منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با تبانی چندین مشاور املاک اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده و ٨٠‌میلیارد ریال پول به جیب زده است.
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۳۱۷۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.