۰

پارما به سقوط نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵
پارما به سقوط نزدیک‌تر شد
هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امشب (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در یکی از آنها ساسولو میهمان بحران‌زده خود پارما را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد.

در این بازی سانسونه در دقایق ۲۴ و ۳۶، دومنیکو براردی در دقیقه ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و سمیونه میسیرولی در دقیقه ۶۵ گل‌های ساسولو را به ثمر رساندند و اندی لیلا در دقیقه ۲۶ تنها گل پارما را به ثمر رساند. ضمن اینکه پارما در دقیقه ۶۱ بازی ۱۰ نفره شد.

با این نتیجه ساسولو ۳۲ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و پارما که مدتی است دچار بحران مالی شده و به سبب آن دو بازی معوقه دارد، با ۹ امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا خطر سقوط به سری B را بیش از پیش در نزدیکی خود احساس کند.

در بازی‌‌های دیگر آتالانتا در خانه برابر اودینزه به تساوی بدون گل بسنده کرد. جنوا نیز در خانه برابر کیه‌وو با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

در ادامه بازی‌های امشب از هفته بیست‌وهفتم سری A هلاس ورونا از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت تهران) میزبان ناپولی رده چهارمی است. در آخرین بازی امشب هم اینتر رده نهمی از ساعت ۲۳:۱۵ از چزنا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها یوونتوس ۶۴ امتیازی صدرنشین است، رم ۵۰ امتیازی در رده دوم قرار دارد و لاتزیوی ۴۶ امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۲۰۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.