۱

امیر ولیوند: متناسب با تهدیدات عمل می‌کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵

امیر حسین ولیوند رییس دانشگاه دافوس در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه 272 نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش مدیریت دفاعی در شاخه‌های علوم زمینی، پدافند هوایی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، جنگال و سایبر فارغ‌التحصیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: این نیروها این توانایی را به دست آورده‌اند تا تهدیدات را رصد کرده و متناسب با آن عمل کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری درباره علم‌آموزی ما دروس خود را به گونه‌ای تنظیم کردیم که با تهدیدات روز مقابله کنیم. همه دانشجویان موظفند بخشی از پایان‌نامه خود را به نواندیشی و تفکرات جدید اختصاص دهند.

ولیوند با بیان اینکه ما باید خستگی‌ناپذیر تلاش کنیم، اظهار کرد: دانش آموختگان این دانشگاه افسرانی ولایتمدار، شجاع و تصمیم‌ساز خواهند بود.

رییس دانشگاه دافوس با اشاره به اینکه بخشی از دانش آموختگان این دانشگاه تحت عنوان قرارگاه جوانان در ارتش در رزمایش ارتش در جنوب شرق حضور یافته‌اند، گفت: ما متناسب با تهدیدها عمل می‌کنیم.

مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۳۲۲۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.