۲

پیشنهاد نوروزی به مردم در تهران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
پیشنهاد نوروزی به مردم در تهران
منصور ضابطیان با اشاره به خلوتی تهران در نوروز در پیشنهادی به مردم تهران گفت: توصیه می کنم مردمی که نوروز را در تهران می گذرانند و یا به این شهر سفر می کنند از رانندگی در اتوبان مدرس غافل نشوند.

وی ادامه داد: به نظرم اتوبان مدرس زیباترین اتوبان جهان است و من هیچ بزرگراهی را در جهان به زیبایی این اتوبان در ایام بهار ندیده ام. گونه‌های گیاهی زیبایی در این اتوبان وجود دارد و علاوه بر این آسمان آبی آن را تنها در ایام بهار می توان دید. همچنین امسال پل طبیعت هم به این اتوبان اضافه شده است و رفتن روی آن هم لذتبخش است و به هرکسی که به تهران می آید توصیه می کنم به این پل هم سری بزند.

مجری «رادیو هفت» با اشاره به تفریحات ایام عید بیان کرد: در نوروز افراد معمولا پرهیز چندانی در غذا خوردن ندارند و به نظرم خیلی هم خوب است که از غذا خوردن لذت ببرند و خوش بگذرانند و چندان به فکر رژیم غذایی نباشند. در تلویزیون هم «رادیو هفت» امسال برنامه ای ندارد و تکراری از برنامه های نوروز سال گذشته را روی آنتن می برد که فکر می کنم دیدن آن برای مردم خالی از لطف نباشد. غیر از آن هم مجموعه «کلاه قرمزی» مطمئنا بهترین لحظات ما در این سال ها بوده است و من تا جایی که وقت داشته ام آن را می‌بینم.

این برنامه ساز تلویزیونی اضافه کرد: من به همه کسانی که می شناسم پیشنهاد داده ام که به جزیره هرمز بروند چون زیباترین جایی است که در ایران دیده ام. در چشم انداز این جزیره مردم می توانند تنگه هرمز را هم بین دو جزیره لارک و قشم ببینند.

کارگردان برنامه «رادیو هفت» درباره ماهیت ایام نوروز و تعطیلات بیان کرد: تعطیلات زمانی است برای به روز شدن ذهن و روح و جسم. ممکن است با سفر رفتن این نتیجه را برای خود پیدا کنیم و یا در خلوت. ممکن است شخصی در منزل خود بماند و توصیه من این است که افراد در هر حالی دنیای خود را بسازند. دنیای هرکسی ویژگی های مخصوص به خود را دارد شخصی ممکن است با فیلم، کتاب و یا گفتگو با دوست و خانواده به آن برسد و شخصی با سفر رفتن. هرکسی باید عناصر دنیای خود را پیدا کند تا احساس خوشبختی کند. یافتن عناصر لذت بردن از زندگی کشفی است که هر فردی باید به تنهایی انجام دهد و دیگری نمی تواند به او کمک کند.

وی در پایان گفت: این کشف کردن تنها به درون خود رفتن نیست بلکه هرکاری از جمله گفتگو و بازدیدهای نوروزی لذت بسیاری دارد که می تواند به این مساله کمک کند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۲۲۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.