۱

نخستین جشنواره فیلم و عکس سفرهای نوروزی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
نخستین جشنواره فیلم و عکس سفرهای نوروزی
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اعلام فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از عموم مردم ایران دعوت کرد تا عکس و فیلم های کوتاه خود با موضوع سفر گردشگری، طبیعت گردی، جاذبه های طبیعی، فرهنگی، تاریخی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و آداب و سنن ویژه نوروز برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

در این فراخوان از علاقمندان شرکت در این جشنواره درخواست شده تا برای شرکت در این جشنواره کنند به به یکی از شیوه های ارسال مستقیم عکس و فیلم کوتاه به ایمیل festival@tourismiran.ir و یا  آپلود برروی صفحه شبکه اجتماعی یا همچنین  آپلود بر روی بخش ویژه جشنواره توریسم ایران در پرتال جامع گردشگری به آدرس :www.tourismiran.ir اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است درج هشتک شهری که عکس یا فیلم در آنجا گرفته شده است در ذیل هر اثر الزامی است.

بنا بر این فراخوان مهلت زمان  انتشار و ارسال عکس و فیلم سفرهای نوروزی شهروندان از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۳ الی ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۴  تعیین شده است.

بر اساس این گزارش آثار ارسالی به نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی هیئت داوران مورد بررسی و داوری قرار می گیرد و برگزیدگان در مراسمی جداگانه ای که در هر یک از استان های کشوربرگزار می شود با اهدا جوایز ارزشمند تجلیل می شوند.

در اساس این گزارش هدف از برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی، معرفی جاذبه های گردشگری و میراثی ایران به مردم سراسر کشور و افکار عمومی دنیا، گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از زیبایی ها و جاذبه های ایران، تشویق و ترغیب مردم به تصویر برداری و معرفی جاذبه های شهرهای محل اقامت خود به مسافران  عنوان شده است.

مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۲۴۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.